NAJWAŻNIEJSZE LINKI DLA CIEBIE - WYKORZYSTAJ PORTAL w 100%
DOŁĄCZ DO GRUPY FANDOMS NA FACEBOOKU ! - KLIKNIJ TUTAJ :)


+27 głosów
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

Nowy tydzień to oczywiście kolejne zestawienie najlepszych fandomów . Co się zmieniło? Dość sporo - zobaczcie sami !

Ranking 5 tygodnia Fandoms Cup 2016

BVB Army znów odstawiło swoich rywali na ogromną odległość, ale za to wzrosła rywalizacja wśród kolejnych 10 fandomów. Spadają Bambinos , rosną Directioners i Kwiatonators . Pora na szczegóły i pełne zestawienie wraz z ilością punktów za zakończony właśnie, 5. Tydzień rywalizacji ! :)


W tym tygodniu po raz pierwszy prezentujemy Wam też ilość osób, która wpłynęła na taki, a nie inny wynik fandomu w danym tygodniu, oraz średnią ilość punktów, które te osoby zdobyły. Pokazuje to Wam znacznie lepiej zaangażowanie każdego z fandomów i przynosi odpowiedź na pytanie - dlaczego dany fandom jest na takiej, a nie innej pozycji :)


MiejsceFandomIlość pkt w tygPunkty FCIlość osób w rank.Średnio pkt na os.
1BVB Army4158224 punktów FC291434
2V-Lovers1834623 punktów FC101835
3Smilers1688722 punktów FC44222
4Strączek Team1652721 punktów FC82066
5Arianators811520 punktów FC32705
6Kwiatonators745119 punktów FC32484
7Bambinos732818 punktów FC41832
8Directioners680017 punktów FC41700
9Kaczory616016 punktów FC51232
105SOS Fam607915 punktów FC41520
11Łabądki579814 punktów FC31933
12Beliebers527013 punktów FC41318
13Ananasy Sylwii495512 punktów FC41239
14Jereminators458911 punktów FC14589
15Tonias332710 punktów FC31109
16Lodofanaticas24919 punktów FC21246
17Selenators16598 punktów FC11659
18Załoga Bednarka12277 punktów FC11227
19Farnoholicy11366 punktów FC11136
20Echelon10525 punktów FC11052
21Abrahamers10044 punktów FC11004
22Saszanators8893 punktów FC1889
23R5 Family7402 punktów FC1740
24Team Bulley4311 punkt FC1431


Dane o średniej ilości punktów na osobę w rankingu zostaną wykorzystane do tworzenia nowego rankingu pod kątem nagród miesiąca, które będą przypadać dla najbardziej skutecznych fandomów miesiąca . Nagrody te zgodnie z Waszym wyborem będą unikalne oraz wartościowe na tyle, że z pewnością chętnie jeszcze bardziej zaangażujecie się w naszą akcję, a zlot nie będzie już jedyną przyczyną, dla której warto tę walkę podjąć :-) Szczegóły poznacie już w nadchodzącym tygodniu, a pierwsza nagroda miesiąca przypadnie już za wyniki z marca, dlatego warto już teraz zwiększyć zaangażowanie w Fandoms Cup w Waszych fandomach ! :D

Fandoms Cup 2016 - Ranking po 5. Tygodniu zmagań

Na podstawie uzyskanych punktów FC z tygodnia 5, przedstawiamy Wam aktualny ranking Fandoms Cup 2016 po 5 tygodniach zmagań :


MiejsceFandomFC Z tygodni 1-4FC Z tygodnia 5Suma punktów FC
1BVB Army10724131 punktów FC
2V-Lovers10223125 punktów FC
3Strączek Team10321124 punktów FC
4Smilers9922121 punktów FC
5Bambinos9918117 punktów FC
6Łabądki8714101 punktów FC
7Arianators712091 punktów FC
85SOS721587 punktów FC
9Beliebers691382 punktów FC
10Jereminators661177 punktów FC
11MIsiaki Sysi71071 punktów FC
12Directioners531770 punktów FC
13Kaczory501666 punktów FC
14Kwiatonators461965 punktów FC
15R5 Family61263 punktów FC
16Echelon49554 punktów FC
17Bubulki Juli43043 punktów FC
18Foooers42042 punktów FC
18Lodofanaticas33942 punktów FC
20Ananasy Sylwii261238 punktów FC
21Vampettes37037 punktów FC
22Selenators22830 punktów FC
23Tonias151025 punktów FC
24Remonators22022 punktów FC
25Lovatics20020 punktów FC
26Samukitas18018 punktów FC
26Farnoholicy12618 punktów FC
28Szymochody15015 punktów FC
29Gosionators10010 punktów FC
29Mixers10010 punktów FC
31KatyCats808 punktów FC
32Janoskianators707 punktów FC
32Saszanators437 punktów FC
32Załoga Bednarka077 punktów FC
35Ewelinersi505 punktów FC
35Sheerios505 punktów FC
37Honlovers404 punktów FC
37Abrahamers044 punktów FC
39Team Bulley213 punktów FC
40K-Pop101 punktów FC
40Soldiers101 punktów FC
40Moonwalkers101 punktów FC


Wniosek - BVB Army umacniają swoją pozycję lidera, ale wciąż nie jest to różnica, której nie można nadrobić. W zestawieniu mamy też 2 nowe fandomy - Załogę Bednarka oraz Abrahamers . W tym tygodniu punktów nie zdobyli - co zaskakujące-  Misiaki Sysi, Lovatics, Honlovers i wiele innych.

Podsumowując...

W tym tygodniu można było zdobyć maksymalnie 24 punkty, bowiem wśród osób z rankingu TOP100 znalazły się takie, które chciały swoje punkty przekazać dla 24 fandomów. Zaskakujące jest też ogromne zaangażowanie BVB Army względem znacznie większych fandomów jak Beliebers, Directioners czy Bambinos. Wśród 100 osób najaktywniejszych z danego tygodnia, aż 29 z nich przekazało punkty dla BVB Army ! Wynik ten jest porażką dla wszystkich fandomów poza V-Lovers, którzy zdołali zmieścić w rankingu 10 swoich reprezentantów. Wynik BVB Army nie jest jednak jakiś niewiarygodnie wysoki, bowiem w ramach skuteczności zajmują oni dopiero 12 miejsce . Kluczowa w tym wypadku jest ilość osób zaangazowanych z danego fandomu i to prowadzi BVB Army do aż tak wysokiego wyniku, który oczywiście jest dla nich ogromnym sukcesem !


Ranking Tygodnia 6 poznacie za tydzień. W tym tygodniu czekają Was kolejne szanse na punkty w Radio Young Stars oraz oczywiście na stronie. Pojawią się nowe funkcje oraz oczekiwane wyścigi po nagrodę miesiąca . Tutaj będzie liczyła się skuteczność i ilość osób w rankingu TOP100 , dlatego jeśli chcecie walczyć o nagrody miesiąca, niezbędne będzie zaangażowanie wielu osób z Waszego fandomu - w tym wypadku na pewno nie doprowadzi do zwycięstwa.


...i co myślicie o nowym rankingu? Są niespodzianki? Czekamy na Wasze komentarze ! :) - pamiętajcie, że wciąż macie szansę uzyskać status najlepszego komentarza - także w tym poście oraz punkty za wysokie oceny komentarzy ! :)

JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja na ten post?
0
Jest OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 3446 punktów za:

Jakość:20Popularność:2264
Wsparcie:17Ocena i wartość ocen:27
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:1010
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

inne
Piotr Baranowski Zarząd 1,191,855 punktów 3 11 102
2,264 czytelników Mar 6, 2016

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Typ posta - do wyboru: pusty(post), quiz, story, zadanie
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

101 Komentarzy

Laura Izabela Bastek Użytkownik 69,469 punktów 1 4 87
Ciesze sie z wygranej  BVB ARMY  bo wspieram ten fandom. ALE  Piter  mam jedną prośbę byś zwrócił uwage na zachowanie  na czacie na radiu podczas   gdy są oglaszane 3 , 2 i 1  miejsce , leci masa ale to masa hejtów    , a z tego co wiemy kazdy zasluguje na szacunek.    nie tylko dzis ale wczesniej tez spotkalam sie z przekleństwami na fandomy z pierwszej trójki.    bylo  to no żenujące po prostu gdy sie to widzi.  typowe '' ale to gówno'', ''wylączcie to'', '' spier........ z tym''
 wiec  jakbyś chociaz czasem zerknął  na czat i zobaczyl na niektorych zachowanie bylo by fajne bo nikt nie zasluguje na takie poniżanie i na te hejty  kazdy chce bronić swojego fandomu ale nie musi wyzywac innych..
Dzięki jeżeli to przeczytasz.
+42 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 19 poprzednich odpowiedzi
Laura Izabela Bastek Użytkownik 69,469 punktów 1 4 87
no wlasnie  i to  jest mega nie mile a wrecz chamskie z racji ze jedni sie staraja jak moga by bylo jak najlepiej a inni co sie im nie chce nic zrobic hejtują po prostu..
blackyx37 Użytkownik 7,936 punktów 37
BVB Army <3
gratulacje dla pozostałych fandomów
+18 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 2 poprzednich odpowiedzi
BVBArmyXa Użytkownik 20,053 punktów 1 55
Dziękujemy i również gratulacje
DarknessBVB Użytkownik 13,058 punktów 2 46
OMATKO CO ILE? NIE SPODZIEWALAM SIE <3 Gratuluje wszystkim innym fandomom ^^
+17 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 9 poprzednich odpowiedzi
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
Mega rozwaliłyśmy system
Katarzynka55 Użytkownik 10,093 punktów 1 42
BVB Army, mamy sporą przewagę :3  
Ale gratuluję pozostałym fandomom, wszyscy zacięcie walczą
+17 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 8 poprzednich odpowiedzi
Dionizy Użytkownik 4,512 punktów 48
Ja się tego nawet nie spodziewałam.
RecklessCreepyGirl Użytkownik 2,560 punktów 37
#BVBARMY jak zwykle nie pokonani! Najbardziej zgrany fandom, podczas całej walki! <3
+15 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 6 poprzednich odpowiedzi
Dionizy Użytkownik 4,512 punktów 48
Ooo tak i bardzo dobrze to widać.
Michael Clifford Użytkownik 11,314 punktów 1 3 17
Przeczytałam początek pierwszego rankingu i musze zadać pytanie: JAKIM CUDEM BVB ARMY MAJĄ POD 40K PKT :OOOOO A no tak "army", nazwa zobowiązuje hahah BRAWO <3 pozostałym fandomom też mocno gratuluje <3
+14 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 10 poprzednich odpowiedzi
Eweelcia Użytkownik 5,868 punktów 1 33
BVBArmy lubi zaskakiwać
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Oczywiście gratuluję V-Lovers ... Oni też się mega postarali i należy się im zasłużone 2 miejsce :3 ... to samo top. 10siątka , wieeelkie gratki dla was dziewczyny i chłopaki ^^
+14 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Annevue Użytkownik 649,838 punktów 1 6 12
A dziękować
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
Także gratuluje V-Lovers
krzysieg Użytkownik 5,490 punktów 50
Wow 41 tyś
I czego BVBArmy nie umie? :3
Jestem mile zaskoczona.
Oby tak dalej i powodzenia dla wszystkich fandomów.
+14 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 6 poprzednich odpowiedzi
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
Armia daje czadu! Never Give In!
starynowy Użytkownik 545 punktów
gratulacje dla BVB Army
+12 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 8 poprzednich odpowiedzi
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
Dziękufka :3
Syll Nowakowska Użytkownik 942,702 punktów 1 2 14
Ten ranking to pogrom, ciekawe czy podziała motywacyjnie... ;)
+12 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 3 poprzednich odpowiedzi
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Podziałał oj podziałał, nawet nie wiesz jak bardzo ;D
Wojtek Mastalerz Użytkownik 202,392 punktów 4 7
V-Lovers i Arianators <33
+11 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 punktów 6
V-lovers to muszą się wziąć w garść
Chanel Użytkownik 509,863 punktów 2 5 11
BVB Army jest naprawdę mocne. Cały czas są na pierwszym miejscu i wielkie gratulacje! Widać, że dziewczyny walczą jak lwice i tak szybko swojego miejsca nie oddadzą. Cieszę się, że Directioners w top tygodnia było 8 a ogólnie jesteśmy na 11 miejscu. Ale zobaczycie jeszcze się odkujemy! Jeszcze nie powiedziałyśmy ostatniego słowa. Ale R5Family słabiutko ;c Gratuluję pierwszej trójce, ale jeszcze wiele może się zmienić
+11 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 7 poprzednich odpowiedzi
Chanel Użytkownik 509,863 punktów 2 5 11
Dużo lepiej jest się nawzajem dopingować, bo to wszystko tylko zabawa Niestety nie wszyscy to rozumieją i to jest smutne.
Sumienie Użytkownik 638,447 punktów 3 6 18
V-Lovers się podniosą do 1 miejmy nadzieję. A Bambinos napewno zdobędą lepsze miejsce
+10 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 2 poprzednich odpowiedzi
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
życzę powodzenia
Alice Styles Użytkownik 6,633 punktów 1 2
Directioners powoli się motywują, ale 4 osoby w rankingu top100 to zdecydowanie porażka, jednak ja wierzę że to się poprawi, choć do BVBArmy nam daleko, którym serdecznie gratuluje takiego świetnego wyniku
+10 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 3 poprzednich odpowiedzi
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Bardzo dziękujemy, my również gratulujemy większego wyniku w tym tyg! z każdym tyg. jest co raz trudniej i co raz trudniej o dobry wynik
Ola Niesłuchowska Użytkownik 2,531 punktów 7
Fantastycznie! Bardzo przydatne informacje, szkoda, że Kaczory nadal na 9 miejscu w tygodniowym rankingu, trzeba się bardziej wziąć do pracy! ;)
+9 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 2 poprzednich odpowiedzi
Dionizy Użytkownik 4,512 punktów 48
Uda wam się
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Kurde, nabiliśmy aż 41 tys ... wow, jestem pod wrażeniem ;D .... Armio, oby tak dalej, zoabczymy co przyniesie następny tydzień c:
+9 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 4 poprzednich odpowiedzi
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
Także jestem pod wrażeniem. Nie spodziewaliśmy się tego przecież wydawało nam się że mamy z 35 tysi a tu 41 wielkie wow
AngieIsHereBitches Użytkownik 5,434 punktów 1 2
V-lovers nie podawajmy się!!!
+9 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 3 poprzednich odpowiedzi
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
gratuluję i życzę powodzenia w następnym tygodniu! ...nie łatwo było
DAGA Użytkownik 7,913 punktów 3
Gratuluje oczywiście pozostałym fandomom! Widać, że  nieźle się działo w tym tygodniu..ja niestety nie miałam czasu zbytnio sie udzielać, ale czas to zmienic i nadrabiać
+9 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
życzę powodzenia i jak najwięcej pkt w twoim fandomie
Kornelia21 Użytkownik 3,553 punktów 1 12
BVB Army <3, ale gratuluje wszystkim fandomom ^^
+9 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 4 poprzednich odpowiedzi
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Ja również, Nasza współpraca działa cuda jak widać ...
Emi Użytkownik 17,603 punktów 2 10
Beliebers w górę ☺
+8 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 4 poprzednich odpowiedzi
Emi Użytkownik 17,603 punktów 2 10
Dzięki ☺
EWELAAYNA Użytkownik 19,113 punktów 1 2 13
Czemu jestem taka leniwa? haha ;D
+8 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 2 poprzednich odpowiedzi
BVBArmyXa Użytkownik 20,053 punktów 1 55
Prawda XD
V LOVERS FOREVER Użytkownik 2,863 punktów 1 2
Oby V-lovers wygrali:-):-)
+8 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 punktów 6
Bierz się do roboty
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Trzymam kciuki, lecz nie myślcie,że odstąpimy 1 miejsca! :p
Brzoza Użytkownik 4,351 punktów 2
Łabądki! Czas zebrać siły!!
+7 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
leniwe_kiwi Użytkownik 5,425 punktów 43
POWODZENIA
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Trzymam za was kciuki! ;)
Beata Chmielewska Użytkownik 7,257 punktów 1 2
BVB Army rozwalają system Gratulacje dla wszystkich
+7 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Pokaż 7 poprzednich odpowiedzi
shadow_die Użytkownik 7,238 punktów 48
No a jak
Chachi Użytkownik 8,699 punktów 3 10
Abrahamers, w końcu się coś dzieje Jestem z nas okropnie dumna <3
V-lovers jak zawsze. Nie dziwi mnie to już xd
+7 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 punktów 6
Mnie również, ale mam nadzieję,że Abrahamers będę coraz wyżej
shadowsdie Użytkownik 2,639 punktów 1 8
Bambinos spinamy tyłeczki i do roboty hehe B) Gratulacje wszystkim! ♥
+7 głosów
Jest OK
Mar 6, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 punktów 6
Powodzenia Bambinos
ShadowDieBVBarmy Użytkownik 9,193 punktów 36
Gratulujemy!
AgataRudnicka Użytkownik 1,016 punktów
Kaczoryyyyy!13 miejsce, jest lepiej, a bedzie jeszcze lepiej
+7 głosów