Fandomy

Zasady akcji Warsaw Comic Con na Fandoms: kliknij
Dołącz do oficjalnej grupy Fandoms na Facebooku: tutaj

+6 głosów

Jak wiadomo, od 10 października ruszyła jesienna promocja na produkty do makijażu w Rossmannie. Polskie kobiety, jak i dziewczynki nie mogly przejsc obok tego zdarzenia obojętnie. Codziennie w każdej drogerii obserwuje się bitwę o pomade do brwi z wibo niczym bitwa pod Grunwaldem. Zdarzają się też kłótnie,  a czasami przechodzi się nawet do rękoczynów. Zapraszam na post z zaskakującym sytuacjami na promocji w rossmannie!!!

1. grzecznie wzięłam ostatni puder, idę do kasy, ale chciałam zobaczyć jeszcze lakiery, nagle jakaś pani 70+ wali mnie z łokcia w brzuch, zabiera mi puder i biegnie, ja stoję w miejscu patrzę się jak ucieka, nie ogarnelam jeszcze co się właśnie stało, dobra idę się spytać czy jest jeszcze taki puder, nagle patrzę w alejke gdzie są pieluchy, widzę tą panią, skacze szczęśliwa ze ma puder i patrzy czy przypadkiem mnie tam nie ma, po czym czyta co jest napisane na pudrze, i odkłada go w na pieluchy i sobie idzie. ja chytra biegnę go zabrać, chowam do koszyka i biegnę do kasy, przede mną stoi ta pani, a przed nią jeszcze kilka osób, nagle ta pani zaczyna tak po cichu zabierać coś z koszyka pani przed nią, ta się odwraca, wyrywa jej z ręki i zaczynaja się kłócić. przychodzi ochroniarz i panią 70+ stawia na końcu kolejki i przy niej stoi. Czekam, na te historie z rossmana w telewizji lub w książkach od historii.


2. Jakaś pani 70+ przyszła z kawałkiem zdjęcia z gazety (wycięte same oczy) i oczekiwała od ekspedientki żeby jej dała TAKIE RZECZY ŻEBY ONA MOGŁA TAK SOBIE OCZY POMALOWAĆ :) Kiedy pracownica zaproponowała jej paletkę babunia stwierdziła ze to mija się z celem, bo ona tylko pieniądze zmarnuje i znowu jęczała żeby dać jej coś żeby sobie taki makijażyk mogła strzelić.


3. W rossku w galerii Posnania taka Pani była z chłopakiem i ten chłopak tak stał sobie za nią mocno wkuty, klnal pod nosem bo jego dama serca (zapewne) jeszcze szukała czegoś dla siebi3 i gdy mieli już iść do kasy Pani się jeszcze cofnela i zmarnowany chłopak wykrzyczal szereg przekleństw na cały sklep. Śmieszna historia:)) 


4. Jak byłam z koleżankami w rossmanie to jakaś babka (umalowana i ubrana jak Karyna xd) przyszła z wózkiem dla dzieci wjechała nim w ten tłum kobietek i zaczęła się drzec " NO PRZEPRASZAM CHCĘ PRZEJŚĆ ZSUNAC SIĘ FLONDRY JEDNE!!!" 


5. Dorosła kobita rozwaliła cień bo jej spadł na ziemię, po czym starannie zamiotła resztki butem pod wystawkę.


6. Chciałam kulturalnie dobrac sobie odcień fit me z testerów, połowy nie bylo, a sama byłam świadkiem jak jedna Grażyna pakowała z 5 do torebki udając, ze wyjmuje chusteczki.


7. Zabrakło na półkach pudru którego chciałam i spytalam Pani czy jeszcze jest to powiedziała ze powinien być i podeszła do tych szufladek i schylila się żeby wyjąć i jedna laska się rzuciła i wyjela sobie kilka rzeczy z szufladki po czym pobiegla do kasy.


8. Oglądałam cienie do brwi z firmy Bell cienie nie są drogie bo kosztują ok.20zł pewna pani dziwnie sie na mnie spojrzała ale olałam temat,wrzuciłam cienie do koszyka i oglądałam inne kosmetyki ta pani do mnie podeszła wyjęła mi je z koszyka i pobiegła do kasy.


9. Co prawda sytuacja nie dotknęła mnie Ale byłam w rossmannie, miałam już wszystkie rzeczy i stanęłam z boku żeby wyciągnąć portfel i nagle dwie panie chcąc przejść naraz nie zauważyły małego chłopczyka który był w tym sklepie z mamą, dziecko przewróciło się uderzajac brzuszkiem o taki niski regał w którym była biżuteria. Jedna z Pan zatrzymała się i pytała czy nic się nie stało, druga jak gdyby nigdy nic poszła dalej szukać zdobyczy...


10. Najbardziej pamiętam to, że jedna dziewczyna przyszła z chłopakiem i wszystko na nim testowała min. Pudry, cienie, pomadki na jego ręceA on tylko w kółko powtarzał ,,Czemu się na to zgodziłem?,,



11. Jak byłam w kaskadzie w rossmanie (Szczecin) widziałam jak dziewczyny kradły pędzelki z palet do cieni.


12. Przez przypadek kupiłam tester pomadki.


13. Wchodzisz do rossmana (jest u mnie kilka dużych i małych rossmanów w mieście) niezbyt popularnego. Chcesz kupić sobie puder bo świecisz się jak jakaś świeczka i nie potrzebujesz odblasków na ciemnej drodze. Patrzysz kolejka do końca sklepu , no ok idziesz dalej do tych szaf z kosmetykami ludzi tyle że dopchnąć się nie można kosmetyki porozwalane większość nie ma (testerów również) jakieś moherki mówią za tobą co za brak wychowania tak jak jakieś zwierzę oglądasz się i ten moherek przeciska się do zauważonej szminki patrzy na nią jak na swoją zdobycz życia i taranuje osoby które jej przeszkadzają tutaj je*nie kogoś z bara dalej dziewczynę z łokcia w brzuch ale trzeba to zdobyć ZA WSZELKĄ CENE.


14. Chciałam kupić paletę i tworzyłam żeby sprawdzić czy nie jest popękana a cienie były wydrapane? ¿ i paleta była pusta.


15. Podeszłam do szafy wibo i zobaczyłam ze nie ma pomady w kolorze dark Brown, wiec podeszłam do pani i spytałam czy nie maja jej tan gdzies na zapleczu. Sprawdziła w tej szufladzie, w takich skrzynkach z dostawa i nie bylo, ale powiedziała ze sprawdzi na zapleczu.Jakas grupka dziewczynek podsłuchała i ustawiła sie wokol mnie. Po paru minutach pani przychodzi z kilkoma pomadami i pyta jaki chcialam. Odpowiedziałam jej, wiec zaczęła je rozpakowywać. W momencie w ktorym podawała mi moja pomadę ta grupka rzuciła sie na nia, przepychając mnie na tył i wyrywając jej z rak to co zostalo.

Historie oparte na faktach*

Przed wejsciem do rossmanna zapoznaj się z treścią tego postu lub skonsultuj sie z lekarzem, najlepiej psychiatra, gdyż każdy niewłaściwy ruch może zagrażać twojemu życiu lub zdrowiu** 


A wy mieliście jakieś nieprzyjemne sytuacje w rossmannie? A może jednak pełna kulturka?

Ten post jest POLECANY na głównej i jego autor zarabia. Administratorzy (3) ocenili go na: 2,000 punktów
Jaka jest Twoja reakcja na ten post?
0
Jest OK
0
Super
1
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Autor tego posta zarobił dotychczas 2693 punktów za:

Jakość:2020Popularność:97
Wsparcie:476Ocena i wartość ocen:6
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:70
W trwającej akcji autor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !
Fandomy ludzi, którzy chcą się pokazać :)
 Kopytkująca Sarna Zweryfikowany 383,701 punktów 2 12
97 czytelników Paz 15, 2017

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Twoja wyświetlana nazwa na stronie (opcjonalnie)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

7 Komentarzy

kaczka.dziwaczka Zweryfikowany 13,519 punktów 5
Byłam wczoraj, może i nikt mnie nie pobił ale czułam się jak sarna między watahą wilków XD
+3 głosów
Jest OK
Paz 15, 2017
DirectionerForever97 Admin 118,262 punktów 5 7 15
Bardzo kreatywny post! Z wielką przyjemnością mi się go czytało! Jeśli chodzi o promocję w Rossmannie to byłam w czwartek i to co widziałam przeszło moje oczekiwania tyle ludzi to jakaś masakra xD Ani przejść do pokładów, bo ludzie zastawili xd
+3 głosów
Jest OK
Paz 15, 2017
iga.bielska Zweryfikowany 4,300 punktów 3
Niezłe te historie haha. Szczerze powiem,że miałam się wybrać,ale chyba jednak zrezygnuję. Kreatywny post
+3 głosów
Jest OK
Paz 15, 2017
Mad Zweryfikowany 355,150 punktów 3 8 20
Chodzę zwykle gdy dzieciaki są w szkołach a dorośli w pracy, specjalnie się zwalniam z lekcji i pełna kulturka, mało ludzi, naaajs
+2 głosów
Jest OK
Paz 15, 2017
Jagoda Sawka Redaktor 64,703 punktów 1 7
Ciekawy post! Mogłam się pośmiać trochę haha
U mnie nie było jakiś nieprzyjemnych sytuacji, ale też nie mogę powiedzieć, że było spokojnie. Niektóre panie były uprzejme i nam podawały, co chciałyśmy z przyjaciółką.
Ale niektórym zależało tylko na tym, żeby się dostać. Jak wzięłam ostatnią paletkę z Wibo to myślałam, że zamordują mnie wzrokiem.
+2 głosów
Jest OK
Paz 15, 2017
Nemo Użytkownik 11,264 punktów 2 4 128
Straszne rzeczy tam się dzieją a najgorzej z tymi 70+ i moherkami, które nawet ciepłą jesienią chodzą z nakrytymi głowami .
0 głosów
Jest OK
Paz 18, 2017
Gevherhan S. Użytkownik 1,227 punktów 2 15
Co ci ludzie zrobią dla kosmetyków... Ciekawe zdarzenia, póki co ja się jeszcze z takimi nie spotkałam :-) oprócz pustych półek....
0 głosów
Jest OK
Paz 30, 2017

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
281 osób na stronie
3 Użytkowników oraz 278 Gości
Użytkownicy aktualnie na stronie
Dziś posty czytano : 26991 razy
  1. Riverdale
    95653 punktów
  2. The 100
    33151 punktów
  3. Pamiętniki Wampirów
    26422 punktów
  4. Stranger Things
    16146 punktów
  5. Teen Wolf
    10471 punktów
  6. SKAM
    7511 punktów
  7. Gra o Tron
    5202 punktów
  8. Life Is Strange
    3563 punktów
  9. Famous In Love
    1526 punktów
  1. Riverdale
    76467 punktów
  2. Pamiętniki Wampirów
    19547 punktów
  3. The 100
    15874 punktów
  4. Stranger Things
    5921 punktów
  5. Teen Wolf
    3747 punktów
  6. Life Is Strange
    3257 punktów
  7. Gra o Tron
    2565 punktów
  8. SKAM
    2564 punktów
  9. Famous In Love
    419 punktów
  1. Riverdale
    8830 punktów
  2. The 100
    5222 punktów
  3. Pamiętniki Wampirów
    2940 punktów
  4. Stranger Things
    2393 punktów
  5. Teen Wolf
    1396 punktów
  6. SKAM
    783 punktów
  7. Life Is Strange
    306 punktów
  8. Famous In Love
    31 punktów
  9. Gra o Tron
    30 punktów
  1. The 100
    12055 punktów
  2. Riverdale
    10356 punktów
  3. Stranger Things
    7832 punktów
  4. Teen Wolf
    5328 punktów
  5. SKAM
    4164 punktów
  6. Pamiętniki Wampirów
    3935 punktów
  7. Gra o Tron
    2607 punktów
  8. Famous In Love
    1076 punktów
Kontakt Post