+4 głosów
(postid: 12824) 
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

Zapraszam do przeczytania krótkiego artykułu z najważniejszymi informacjami o Cimorelli! :)

Cimorelli - ogólne informacje.

Zespół Cimorelli tworzy sześć sióstr (początkowo tworzyło 5, gdyż najmłodsza z sióstr - Dani miała wtedy tylko 7 lat), które pochodzą z Sacramento, USA.
Zespół swoje początki miał na portalu YouTube, na który dodawał covery głównie acapella, jednakże pierwszy filmik zamieszczony na ich oficjalnym kanale na YouTube jest z występu podczas "Boxing Event", na którym śpiewały hymn państwowy USA. Filmik:

Ich debiutancki krążek miał swoją premierę w 2008 roku (pomagał im brat - Mike). Krótki filmik przedstawiający go:

W 2009 roku miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu Cimorelli - podpisanie współpracy z managerem zespołu Sugababes - Sarą Stennett, dzięki czemu Cimorelli podpisały kontrakt z wytwórnią Universal Island Records, przez co Cimorelli miały możliwość nagrywania w studio.

Pierwsza studyjna płyta EP - "The Cim Fam" miała premierę 4. grudnia 2011 roku. Na płycie znajdowała się jedna piosenka autorska oraz 5 coverów do piosenek takich artystów jak Taio Cruz czy Jessie J.

Następna EPka, którą dziewczyny nagrały nazywała się "Believe It". Premiera tego albumu miała miejsce 11 grudnia 2012 roku. Na płycie znajdują się 3 autorskie piosenki oraz cover "Santa Claus Is Coming To Town". Teledysk do piosenki "Believe It" był pierwszym teledyskiem dodanym na oficjalny kanał VEVO dziewczyn - CimorelliVEVO.

"Made In America" to album, który ukazał się 1. stycznia 2013 roku, czyli trzy tygodnie po poprzednim! Znajdują się na nim aż cztery autorskie piosenki dziewczyn.

Przedostatnim jak do tej pory krążkiem EP Cimorelli, który się pojawił to "Renegade". Na tym krążku możemy usłyszeć również 4 autorskie piosenki zespołu jakże obejrzeć teledyski do nich! Wszystkie klipy dostępne są na oficjalnym kanale VEVO dziewczyn - CimorelliVEVO (https://www.youtube.com/user/cimorelliVEVO).
W międzyczasie dziewczyny brały udział w wielu akcjach i wydarzeniach, które dotyczą muzyki w nieco mniejszym stopniu a bardziej ich życia prywatnego, np. seria filmików "Summer with Cimorelli", vlogi na różne tematy, Q&A, reklama dla firmy Subway czy też filmiki typu DIY, na których dziewczyny pokazują jak zrobić różnego rodzaju rzeczy na różne okazje, np. halloween.  Cimorelli mają również za sobą nominację do konkursu "The Bieber-Off!" (Ryana Seacresta z 2012 roku), z którego wyszły na pierwszym miejscu - jest to OGROMNY SUKCES według mnie. W tym samym roku dostały nominację do Teen Choice Awards - kategoria Choice Web Star z którego również wyszły zwycięsko!
Możemy również zobaczyć na kanale AwesomenessTV jak Cimorelli uczą się choreografii do piosenki "That Should Be Me" oraz jak nagrywały utwór "Renegade" w studiu!

Słyszeliście o #Unlimited? Jest to akcja organizowana przez "Old Navy". Z tej okazji Cimorelli wraz z takimi artystami jak Megan Nicole czy Kurt Schneider nagrali piosenkę.. Mnie się podoba, a wam?

Co do YouTubea - Lauren i Dani - dwie najmłodsze z sióstr brały udział w jednym z odcinków na kanale Fine Brothers Entertainment w którym "Dzieci reagowały na piosenkę i teledysk Caramelldansen". Wystarczy, że wpiszecie na YouTube "Kids React to Caramelldansen (Ft Cimorelli)".

Krótko o każdej z sióstr.

Christina Cimorelli urodzona 12. sierpnia 1990 roku, jest najstarszą z sióstr w zespole. Jako, że jest najstarsza - jest liderką, lecz widać, że w zespole każdy ma prawo głosu i raczej każda z dziewczyn ma do wszystkiego prawo. Zaczęła aranżować muzykę dla siebie i sióstr już w wieku 17 lat. Jest znana przede wszystkim ze swojej "dziecięcej" osobowości. Jest najstarsza w zespole, lecz w rodzinie według wieku znajduje się na drugim miejscu.
Katherine Cimorelli urodzona 4. marca 1992 roku, jest trzecią najstarszą osobą wiekowo (w rodzinie). Kath umie grać na pianinie. Była nauczana w domu (podobnie jak jej siostry) i w wieku 15 lat ukończyła szkołę na etapie liceum.
Lisa Cimorelli urodzona 19. września 1993 roku jest czwartą najstarszą osobą wiekowo (w rodzinie). Lisa jest znana z tego, że gra na gitarze, klawiszach oraz perkusji. Jest czynna na portalach/aplikacjach typu Twitter, Vine, Tumblr, Instagram (podobnie jak jej siostry).

Amy Cimorelli urodzona 1. lipca 1995 roku jest piątą najstarszą osobą wiekowo (w rodzinie). Jest najniższa z sióstr. W niektórych coverach na YouTube nie dość, że śpiewa, to dodatkowo gra na gitarze.
Lauren Cimorelli urodzona 12 sierpnia 1998 roku, jest drugą najmłodszą z kolei siostrą w zespole. Zaczynała swoją karierę w zespole z siostrami gdy miała 9 lat. W początkowych filmach gdy Lauren była młodsza jej charakterystyczną rzeczą była kokardka we włosach.
Dani (Danielle) Cimorelli urodzona 15 czerwca 2000 roku jest najmłodszą z sióstr w zespole. Pomimo swojego wieku Dani wzrostem przerosła praktycznie wszystkie z sióstr. Dani zmieniła kolor włosów już kilka razy pomimo swojego młodego wieku.

Podsumowanie!

Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłem wam to, kim są Cimorelli i ich krótką jak na razie drogę do sukcesu!
Piszcie w komentarzach co mógłbym zmienić pisząc posty, czego dawać mniej a czego więcej, dzięki za przeczytanie, wstawiam na koniec teledysk do piosenki, która według mnie jest jak narazie NAJLEPSZA! :)


Zapraszam również do
- subskrypcji kanałów Cimorelli na YouTube: https://www.youtube.com/user/cimorellitheband / https://www.youtube.com/user/cimorelliVEVO
- obserwowania dziewczyn na Twitterze: https://twitter.com/Cimorelliband
- lajkowania ich oficjalnego Fan Pagea na Facebooku: https://www.facebook.com/Cimorelliband/
oraz obserwowania ich na Instagramie: https://www.instagram.com/cimorelliband/

Narazka! ;D :)


OCENA JAKOŚCI

Uważasz, że ocena jest nieuczciwa? Zgłoś to przyciskiem "zgłoś" na dole, a administracja portalu sprawdzi tą ocenę!
JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja?
0
OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 5640 punktów za:

Jakość:20Popularność:3773
Wsparcie:7Ocena i wartość ocen:4
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:1820
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych dyskusji z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

Cimorelli
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
3,773 czytelników Lut 1, 2016

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Podpisz się (nick, imię etc.)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

182 Komentarzy

Basia Użytkownik 11,513 pkt
No wreszcie coś o Cimorelli! Czekałam na to cały czas! Jestem ich fanką od trzech lat i naprawdę już zdychałam z bólu przez to, że prawie nikt o nich nie wie! Marzy mi się trasa koncertowa w Polsce! :C
+5 głosów
 
Najlepszy
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
A co do koncertu - sam bym chciał.. :c
Da4wid Użytkownik 767 pkt
Wow mega post rozpisałeś się!
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiadomo, bo było o czym!! :3
Jagoda Sawka Użytkownik 69,344 pkt
Fajny post ! :D
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki Jagoda!! Pisany długo, miałem nadzieję, że się spodoba! :)
Wiktoria Bąk Użytkownik 12,054 pkt
Jaka treść! ;) Brawo
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiki - przede wszystkim prawdziwa i prosto z serduszka! :D x
Beata Chmielewska Użytkownik 7,257 pkt
jestem pod wielkim wrażeniem Adi <3 obszerna wiedza i zaangażowanie bosko :) z restą już Ci to pisałam! Każdy powinien to przeczytać :)
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Beata - wiem i dzięki bardzo! Liczę na to, że ktoś na nie wpadł dzięki mnie <3
rysPATATAJrys Użytkownik 1,189 pkt
Uwielbiam ich covery <3
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Tym bardziej dlatego, że nikomu się nie chciało.. ;x
Aleksandra Kulik Użytkownik 285 pkt
Mega post :D
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki Olcia! ;D <3
Beata Chmielewska Użytkownik 7,257 pkt
fajnie, że pojawiają się tak kreatywne posty! bravo Adi! <3
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki, serio doceniam Twoje zdanie Becia!! :')
Asia Osłońska Użytkownik 6,947 pkt
W dodatku dziewczyny mają świetne głosy!:)
+4 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Zgadzam się z tym - każda ma oryginalny i jednocześnie świetny! <3
Syll Nowakowska Użytkownik 947,593 pkt
Ciekawe ;)
+3 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
A jak ciekawie się pisze o czymś, co się lubi! Sam się kilku rzeczy dowiedziałem! hehe :)
rosepose00 Użytkownik 944 pkt
Nie spodziewałam się takiego postu na ich temat ;O
+3 głosów
Lut 1, 2016
Voniar5 Użytkownik 1,852 pkt
Ja też :D
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dlaczego? Jak się chce i coś lubi, to warto! Serio :')
Emi Użytkownik 17,573 pkt
Pamiętam jak wstawiały covery a ja je słucham :)
Uwielbiam je <3
+3 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ja je uwielbiam do teraz! :D <3
EWELAAYNA Użytkownik 19,108 pkt
Ooo dziękuję za ten post! ♥ Wiele osób o nich nie wie, mają szansę poznać dzięki tobie :) Dobra robota
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ewelayna - nie ma za co!! Serio, o to mi chodziło przez ten post <3
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Czasami mi smutno, że tak mało ludzi zna Cimorelli, serio.. mają talent! :c
gryfus Użytkownik 3,331 pkt
Super post
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Magda - zawsze i wszędzie! :D heh
gryfus Użytkownik 3,331 pkt
Nie spodziewałam się takiego postu
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dlaczego niby? ;D
Szaliczka Użytkownik 11,668 pkt
Ciekawwwyy post ;3
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki bardzo! Starałem się. :')
Gebus696969 Użytkownik 182 pkt
Bardzo fajny i ciekawy post :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki, cenię to! :)
Agus Użytkownik 7,098 pkt
Dokładnie, super post.
Michael Clifford Użytkownik 11,283 pkt
Ooo nie znałam ich więc musze nadrobić zaległości :D
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
No to widzisz, musisz!!! To jest rozkaz! hehe ;D
Nikicolaa_duck Użytkownik 1,181 pkt
Pare razy trafilam na covery ich
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
I co myślisz? ;>
Nikicolaa_duck Użytkownik 1,181 pkt
super postt !!
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki bardzo! :3
Nikicolaa_duck Użytkownik 1,181 pkt
dziewczyny sa pozytywnie nastawione :))
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiadomo!! Uwielbiam je za to! :')
your queen Użytkownik 132 pkt
bardzo ciekawy post <3 uwielbam je
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ja tak samo!! Cimorelli na zawsze! :')
wiwi Użytkownik 151 pkt
Świetny post ;)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki wielkie! Pisany jakoś 40 minut.. :D x
Izka98 Użytkownik 1,504 pkt
:) super
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki bardzo!! Takie komentarze motywują ;3
Nikicolaa_duck Użytkownik 1,181 pkt
dziewczyny sa pozytywnie nastawione :)) swietnie spiewaja
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiadomo! Kochane są <3
Magdaxd Użytkownik 657 pkt
Wow świetny post o nich ! Własnie ich tu brakowalo ! oby tak dalej Adi!
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki Magda! Starałem się.. ;3
Miluuu Użytkownik 273 pkt
Cimorelli <3
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiadomo! Mój pierwszy post tutaj <3
polishfoooer Użytkownik 1,467 pkt
fajny post :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki wielkie! Doceniam.. :')
DagaaR5 Użytkownik 102 pkt
Wielkie WOW! :D Renegade to zdecydowanie mój ulubiony kawałek sióstr Cimorelli ;)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ja mam tak samo!! <3
_DropOfRain_ Użytkownik 520 pkt
Interesujące :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Mówisz? Dziękuję! :3
Natalcia Użytkownik 5,006 pkt
Słuchałam ich wiele razy na you tube i w sumie tylko z tym serwisem je kojarzyłam ;D I myślałam, ze to przyjaciołki tylko xd
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
No widzisz, jednak to siostry.. ;3 x
Wiktoria Bąk Użytkownik 12,054 pkt
chcę więcej! :D
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Postaram się coś dodać! ;3
Paula Bambino Użytkownik 4,460 pkt
Kocham te sisterki <333
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ja tak samo, od 4 lat jakoś! <3
Mishaku Użytkownik 111 pkt
Nie znam niestety, ale zawsze można poczytać i posłuchać aby poznać :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dokładnie! Uwierz - warto. ;3
MagdaD Użytkownik 9,137 pkt
Ciekawy post :)))
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Jednak mam - za komentarz, halo! ;D
AnneM015 Użytkownik 81 pkt
Kocham <33
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Cimorelli? Ja też! ONE SĄ MEGA <3
Wiktoria Bąk Użytkownik 12,054 pkt
pisz więcej! :D
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiki - będę się starał! Serio, mega się czyta te pozytywne komentarze wracające do Twojego postu. :')
Voniar5 Użytkownik 1,852 pkt
O znam, znam :D
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
I dobrze!! :') <3
ringer Użytkownik 2,020 pkt
Nie miałam pojęcia, co to jest Cimorelli, jednak dzięki temu wiem :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Ja mam nadzieję!! heh ;)
Lodofanatica Użytkownik 2,288 pkt
Natrafiłam na Cimorelli ok. 2 miesiące temu i na prawdę wykonują kawał dobrej roboty! Miło poczytać coś na ich temat, dzięki za artykuł! :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Nie ma za co - cieszę się, że się podoba!! :)
jorgista Użytkownik 5,723 pkt
Dzięki za takie posty. Nigdy wcześniej nie znałam takiego zespołu.
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Bo to nie zdarza się często, żeby sześć sióstr tworzyło zespół.. :D x
mtroczynska Użytkownik 3,970 pkt
Ciekawe. Przyznam że nigdy nie słyszałam o tym
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Teraz już słyszysz! heh ;)
klaudia_klamR5 Użytkownik 755 pkt
Czy one kiedyś śpiewały Counting Stars? Bo wydaje mi się że widziałam jakieś VS z nimi i moim ukochanym R5 <3
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Szczerze? Tak!
:)
anonim Użytkownik
fajnie się czegoś nowego dowiedzieć :) ciekawy post ;)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dzięki! Pisząc to sam się czegoś nowego dowiedziałem! :3
dorothy97 Użytkownik 305 pkt
Kojarzę ich ale nie wiem skąd xd Fajny post :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Wiele osób tak ma, serio.. :D x
Kamila Trocka R5 Użytkownik 1,477 pkt
Kurcze, nigdy o nich nie słyszałam, ale zainteresowałeś mnie, na pewno przesłucham ;)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Cenię sobie Twój komentarz - dzięki! :)
justynaxariz Użytkownik 10,570 pkt
ciekawe, mega osobki
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Dokładnie!! :')
beata_b99 Użytkownik 67,669 pkt
Wow...Kolejny zespół o którym nie miałam zielonego pojęcia :o Chyba pora to nadrobić :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Miło mi to czytać! :)
taka_blondynka Użytkownik 653 pkt
Uwielbiam ich słuchać. Podobają mi się ich covery, jak i ich autorskie piosenki :)
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Mi tak samo!! Uwielbiam ich covery ze starych czasów - acapella <3
sheyoex Użytkownik 428 pkt
Nigdy nie słyszałam o tym zespole
+2 głosów
Lut 1, 2016
AdrianSroka Użytkownik 16,523 pkt
Warto przesłuchać i ogarnąć - serio! :3
Agus Użytkownik 7,098 pkt
Spróbuj go poznać :)

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
147 osób na stronie
0 Użytkowników oraz 147 Gości
Dziś posty czytano : 10302 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 7

Największe fandomy

  1. Riverdale
    189 osób
  2. The 100
    138 osób
  3. Ananasy Sylwii
    134 osób
  4. Bambinos
    125 osób
  5. Bartek Lovers
    121 osób
  6. Supiwerki
    73 osób
  7. Arturonators
    71 osób
  8. Potterheads
    67 osób
  9. Shawn Mendes Army
    60 osób
  10. SikorskiSquad
    39 osób
  11. Domisiaki
    35 osób
  12. Once Upon A Time
    29 osób
  13. Pretty Little Liars
    25 osób
  14. Donaty Agaty
    25 osób
  15. Pamiętniki Wampirów
    20 osób
  16. Remonators
    16 osób
  17. GRY
    14 osób
  18. Misiaki Sysi
    12 osób
  19. Famous In Love
    11 osób
  20. Kluseczki Olgi
    10 osób
  21. Zosiaki
    6 osób
  22. Temorki
    5 osób
  23. FANDOMS YOUTUBE
    5 osób
  24. Sonbird Team
    5 osób
  25. Life Is Strange
    4 osób
  26. Dua Lipa
    4 osób
  27. The Good Place
    3 osób
  28. PC
    2 osób
  29. Nintendo
    2 osób
  30. Young Stars Festival
    1 osób
  1. Riverdale
    558741 punktów
  2. Young Stars Festival
    45067 punktów
  3. Bartek Lovers
    43664 punktów
  4. Supiwerki
    40111 punktów
  5. Potterheads
    40097 punktów
  6. The 100
    39054 punktów
  7. SikorskiSquad
    33447 punktów
  8. Arturonators
    30024 punktów
  9. SERIALE
    25693 punktów
  10. GRY
    23226 punktów
  11. Life Is Strange
    22242 punktów
  12. Famous In Love
    22228 punktów
  13. FILMY/SERIALE/TV
    20182 punktów
  14. Domisiaki
    18458 punktów
  15. Once Upon A Time
    17797 punktów
  16. Ania, nie Anna
    17377 punktów
  17. Ananasy Sylwii
    17357 punktów
  18. Pretty Little Liars
    13204 punktów
  19. YOUNG STARS
    12906 punktów
  20. Shawn Mendes Army
    12720 punktów
  21. Forza
    11860 punktów
  22. Sonbird Team
    10854 punktów
  23. Remonators
    10264 punktów
  24. Eurowizja
    10171 punktów
  25. GWIAZDY YOUNG STARS
    9293 punktów
  26. Dua Lipa
    7993 punktów
  27. TALENTY
    6484 punktów
  28. MUZYKA
    6452 punktów
  29. Playstation VR
    6178 punktów
  30. FILMY
    5777 punktów
  31. Nintendo
    5335 punktów
  32. Pamiętniki Wampirów
    5139 punktów
  33. Detroit
    4991 punktów
  34. Tomb Raider
    4939 punktów
  35. Stranger Things
    4662 punktów
  36. KSIĄŻKI
    4614 punktów
  37. INNE
    4605 punktów
  38. Progress Armia
    4288 punktów
  39. The Originals
    4237 punktów
  40. Misiaki Sysi
    4227 punktów
  41. 13 Reasons Why
    3995 punktów
  42. Bambinos
    3891 punktów
  43. Young Stars News
    3266 punktów
  44. Sport
    2897 punktów
  45. K-Pop
    2749 punktów
  46. American Horror Story
    2605 punktów
  47. God Of War
    2546 punktów
  48. YOUTUBE
    2276 punktów
  49. Kortezjanie
    2119 punktów
  50. Puthinators
    1939 punktów
  51. Sony Playstation
    1709 punktów
  52. Przygodowe
    1150 punktów
  53. MMers
    931 punktów
  54. FPS
    859 punktów
  55. Temorki
    854 punktów
  56. Team Rieger
    798 punktów
  57. R5Family
    634 punktów
  58. PC
    535 punktów
  59. Kluseczki Olgi
    525 punktów
  60. Arianators
    515 punktów
  61. Uncharted
    481 punktów
  62. Zosiaki
    469 punktów
  63. LUDZIE
    417 punktów
  64. Directioners
    324 punktów
  65. FANDOMS TALENTS
    295 punktów
  66. Soy Luna
    295 punktów
  67. #talentobranie
    287 punktów
  68. 5SOSFam
    257 punktów
  69. Akcja & Przygoda
    220 punktów
  70. PROJEKT FANDOMS
    177 punktów
  71. Beautilles
    151 punktów
  72. The Good Place
    147 punktów
  73. Selenators
    136 punktów
  74. Strzelanki
    104 punktów
  75. Donaty Agaty
    103 punktów
  76. Orlandonators
    101 punktów
  77. Podróże
    87 punktów
  78. Swifties
    70 punktów
  79. Far Cry
    50 punktów
  80. Wyścigi
    45 punktów
  1. Potterheads
    1042 punktów
  2. FILMY
    350 punktów
  3. FILMY/SERIALE/TV
    350 punktów
  1. Potterheads
    13365 punktów
  2. The 100
    9393 punktów
  3. SERIALE
    4034 punktów
  4. FILMY/SERIALE/TV
    3861 punktów
  5. Riverdale
    3736 punktów
  6. YOUNG STARS
    2137 punktów
  7. Young Stars Festival
    1408 punktów
  8. Bartek Lovers
    1369 punktów
  9. SikorskiSquad
    881 punktów
  10. Ananasy Sylwii
    865 punktów
  11. Once Upon A Time
    519 punktów
  12. Pretty Little Liars
    491 punktów
  13. FILMY
    352 punktów
  14. Life Is Strange
    349 punktów
  15. Domisiaki
    338 punktów
  16. GRY
    327 punktów
  17. Remonators
    218 punktów
  18. Arturonators
    212 punktów
  19. MUZYKA
    170 punktów
  20. Supiwerki
    137 punktów
  21. Bambinos
    65 punktów
  22. Shawn Mendes Army
    42 punktów
  23. Sonbird Team
    33 punktów
  24. TALENTY
    32 punktów
  25. INNE
    28 punktów
  26. Pamiętniki Wampirów
    27 punktów
  27. KSIĄŻKI
    21 punktów
  28. Stranger Things
    21 punktów
  29. Dua Lipa
    16 punktów
  30. Young Stars News
    16 punktów
  31. Ania, nie Anna
    13 punktów
  32. Eurowizja
    12 punktów
  33. The Originals
    12 punktów
  34. Nintendo
    11 punktów
  35. Famous In Love
    10 punktów
  36. Sport
    10 punktów
  37. God Of War
    8 punktów
  38. Detroit
    6 punktów
  39. 13 Reasons Why
    5 punktów
  40. YOUTUBE
    4 punktów
  41. Arianators
    3 punktów
  42. LUDZIE
    2 punktów
  43. Progress Armia
    2 punktów
  44. Misiaki Sysi
    1 punktów
  45. Playstation VR
    1 punktów
  1. Potterheads
    37555 punktów
  2. Riverdale
    4469 punktów
  3. Ananasy Sylwii
    3072 punktów
  4. Pretty Little Liars
    2607 punktów
  5. Shawn Mendes Army
    2191 punktów
  6. The 100
    1649 punktów
  7. Bartek Lovers
    1586 punktów
  8. Sonbird Team
    1486 punktów
  9. Once Upon A Time
    1216 punktów
  10. Dua Lipa
    1047 punktów
  11. The Originals
    989 punktów
  12. Soy Luna
    986 punktów
  13. Bambinos
    918 punktów
  14. K-Pop
    902 punktów
  15. Supiwerki
    851 punktów
Kontakt Post