Fandomy

Uwaga: trwają prace modernizacyjne - mogą występować przerwy / błędy w działaniu. Przepraszamy !


+15 głosów

Bieber odmawia zdjęć z fanami. Bieber nie chce rozmawiać z fanami. Bieber ma w dupie swoich fanów. Bieber nie ma szacunku dla swoich fanów.

Zapewne w ostatnim czasie słyszeliście mnóstwo takich słów. Ale czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? W tym poście opowiem wam o wczorajszej (23.10) sytuacji która wydarzyła się podczas koncertu w ramach trasy Purpose Tour.

Nasza relacja

Wcześniejsze trasy Justina miały "scenariusz". Było ściśle ustalone co i kiedy ma zrobić. Ta trasa bardzo różni się pod tym względem. Justin ma wolną rękę, może poświęcić nam czas, porozmawiać z nami od serca na różne tematy. Często jak go natchnie to walnie mądry motywujący monolog który daje naprawdę dużo do myślenia i wiele zmienia w naszym życiu. Rozmawiamy o ważnych wartościach w życiu pyta nas czym one dla nas są, pociesza nas, rozbawia, nawiązuje kontakt wzrokowy tworząc "specjalny moment" dla fana (oczywiście w miarę możliwości). Jednak aby to się odbyło na arenie musi nastąpić spokój.

Brak szacunku ze strony fanów?

Podczas wczorajszego koncertu Justin próbował nawiązać kontakt z tamtejszą publicznością, chciał z nimi porozmawiać jednak oni go ignorowali i krzyczeli. Justin poprosił ich żeby się uspokoili ponieważ chciałby im poświęcić czas i porozmawiać z nimi jednak do nich nadal jak do ściany. Zapytał ich czy go w ogóle słuchają, jednak oni całkowicie go zlekceważyli i zaczęli buczeć. Justin rzucił mikrofon na scenę i opuścił ją.

Oczywiście musimy pamiętać, ze na arenie znajdowali się również fani którzy darzyli go szacunkiem. Według ich relacji Justin na początku nie wyglądał jakby chciał opuścić scenę jednak później zrobiło mu się zwyczajnie przykro z zaistniałej sytuacji.

Koncert został przerwany?

Justin tego wieczoru nie przerwał oficjalnie koncertu. Po kilku minutach pojawił się ponownie na scenie i przeprosił ich za swoje zachowanie, powiedział, że jest mu przykro ale po prostu poczuł się zlekceważony i nie czuł z ich strony jakiekolwiek szacunku.

"Moim celem podczas chwili ciszy jest to, że kiedy patrzę na Was, w Wasze oczy, możecie poczuć naszą wspólną chwilę, naszą więź. Nie próbuje być dupkiem. Po prostu chce Wam poświęcić chwilę. Manchester jesteście niesamowici. Doceniam Was."

Miejsce koncertu

Koncert o którym opowiadam odbył się w Manchesterze w ramach trasy Purpose Tour. Był to już trzeci koncert w tym mieście i zarazem ostatni. Natomiast na całym terytorium UK zaplanowane jest ich 15 z czego 11 już się odbyło. PRZESADA? ZDECYDOWANIE! Moim zdaniem to przez tak wielką ilość koncertów w samej Wielkiej Brytanii bilety trafiły w ręce nieodpowiednich osób. Nazywając ich nieodpowiednimi mam na myśli ich zachowanie w stosunku do Justina.

Kto ma najwięcej do powiedzenia?

Oczywiście a jakby inaczej najwięcej do powiedzenia w tej sprawie mają osoby trzecie. Osoby z innych fandomów które nie potrafią zrozumieć że Bieber to nie 1D, 5SOS, Ariana, Selena czy ktokolwiek inny. Każdy jest inny każdy ma inny charakter, "zasady" upodobania. Jeśli im nie przeszkadza to, ze gdy próbują z kimś porozmawiać a druga osoba drze r*ja i nie potrafi docenić tego, ze idol poświęca im czas no to ich sprawa. Justin jest inny i my jako fani przez okres (w moim przypadku 6 lat) wiemy mniej więcej jak Justin reaguje na poszczególne wydarzenia.

Podsumowanie

W tym momencie popieram go w 100% a nie zdarza się to zbyt często. Ale jeśli byłabym na jego miejscu postąpiłabym tak samo a nawet gorzej :)
To jest też człowiek i ma prawo się zdenerwować a myślę, że będąc w jego sytuacji zostając potraktowanym tak na własnym koncercie każdy by tak zareagował. Szacunek za szacunek tak?

Jednak należy pamiętać, że publiczność tego dnia to była chyba jedna wielka pomyłka bo takie rzeczy to się nie działy na żadnym koncercie. Na arenie znajdowały się osoby które robiły wszystko by zrobić mu na złość. JA SIĘ PYTAM CO TAKIE OSOBY ROBIĄ NA KONCERCIE?! 
Dla nas - Beliebers jest to też trudne ponieważ przez takie osoby boimy się, ze Justin zrazi się. Fani reagują natychmiastowo zarówno w sieci jak i spontanicznie przygotowują akcje (zdjęcie wyżej) na dzisiejszy koncert (24.10).

A wy jakie macie zdanie na ten temat? Popieracie Justina i rozumiecie jego zachowanie czy sądzicie, ze zachował się nieodpowiednio i nie ma dla własnych fanów szacunku? Chętnie poznam Wasze zdanie!

Justin Bieber
EWELAAYNA Zarejestrowany użytkownik 19,110 punktów 1 2 13
3,417 czytelników Paz 24, 2016

Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby skomentować ten post.

19 Komentarzy

Emi Zarejestrowany użytkownik 17,601 punktów 2 10
Doskonale rozumiem zachowanie Justina chyba nikt z nas nie chciałby być lekceważony.Każdy  chce  być szanowany nie prawda ?! Cieszy mnie to że Justin łapie na koncercie kontakt z fanami widać że mu zależy no ale niestety nie każdy umie to uszanować.Jak pisałaś są nawet osoby na koncercie które po prostu przyszli się wyśmiać itp .Ale to co zrobili na tym koncercie fani to było naprawdę chamskie.Justin zszedł ze sceny ale później przeprosił za swoje zachowanie fanów chociaż on zasługiwał na przeproszenie od nich.W tej sytuacji popieram go i mam nadzieję że na następnych koncertach się to już nie powtórzy.Super Ewelina że opisałaś to całą sytuacje <3
+5 głosów
 
Najlepszy komentarz
+100
Paz 25, 2016
Sumienie Użytkownik zweryfikowany 636,052 punktów 2 6 18
popieram cię!
Chanel Użytkownik zweryfikowany 510,255 punktów 1 5 11
Nie jestem belieber, ale w tej chwili rozumiem Justina. Jeśli to jest taka specjalna chwila na jego kontakt z widownią, jeśli to jest moment kiedy on mówi do swoich fanów, to oni powinni na chwilę zamknąć się i go słuchać. Dla idola ważne jest aby jego fan do wysłuchał. Dla niektórych zachowanie Justina może być przesadą, ale wszyscy wiemy że Justin jest wybuchowy no i tutaj widać nie wytrzymał. ODo tego przypomina mi się sytuacja na koncercie Eda kiedy prosił o to aby było cicho gdy śpiewał jakąś piosenkę. Nagle jeden z fanów zaczął krzyczeć i Ed przestał grać czekając na ciszę. Justin potem wyszedł i przeprosił, bo jednak wiadomo na koncercie były również te beliebers które go serio kochają i na pewno były cicho. Mogło je zaboleć jego zachowanie, no ale.  Każdy człowiek jest inny i jeśli ktoś tutaj porównuje Justina do swojego idola, to jest trochę dziwne. Wiadomo że każdy ma inny charakter, wiadomo że każdy zareaguje inaczej, więc prównywanie nie ma tutaj najmniejszego sensu.
+9 głosów
Paz 24, 2016
Parpetummobile Zarejestrowany użytkownik 38,223 punktów 2 11
Powiem tak, jeżeli ktoś idzie na koncert i nazywa się Belieber powinien znać już trochę JUSTINA.. Każdy chyba zdaje sobie sprawę, że on potrafi w jednej chwili wszystko rzucić i wyjść.. Nie wspomnę już o tych pseudofanach, którzy nie mam pojęcia co tam robili, ale ubolewam nad tym, że zapewne prawdziwe Beliebers nie załapały się na bilet, a takie dzbany go kupiły ;_; Co do Justina też bym się wkurzyła, wkurzam się jak mówię coś do mamy, a ona mi przerywa i zaczyna swoje.. ale no jak już rzucił mikrofon to jedyne co pomyślałam to ''przepraszam,co się właśnie stało??'' na żadnym koncercie nie będzie idealnej ciszy, zawsze coś wyjdzie z poza nawiasu, coś czego nie planujemy, mogą to być pseudofani, a może to być coś innego to nie oznacza, żeby pokazać swoje 'kto tu rządzi, jak nie bedziecie robili jak ja chce to ide czesc' chyba logiczne, że były tam osoby, które go serio kochają, są serio Beliebers, a on w tym momencie pokazał brak szacunku do nich moim zdaniem :3 Wyszedł przeprosił i spoko, ale to co najbardziej mnie smuci to to, że coraz ciężej przechodzi mi przez gardło wypowiedzenie słów ''Jestem Belieber'' ;') to takie kuzwa autentycznie smutne
+7 głosów
Paz 24, 2016
EWELAAYNA Zarejestrowany użytkownik 19,110 punktów 1 2 13
właśnie dla tych prawdziwych beliebers które tam również były obecne wrócił na tą scene i przeprosił za swoje zachowanie. Oczywiście na arenie nie będzie idealnej ciszy wiemy o tym i on też ale mogłaby być w takim stopniu by było można przeprowadzić chociażby Q&A z fanami
xJanuszek Użytkownik zweryfikowany 974,214 punktów 1 4 8
Chyba trzeba będzie przypiąć tego posta ;)
+6 głosów
Paz 25, 2016
Emi Zarejestrowany użytkownik 17,601 punktów 2 10
To jest chyba najlepsze rozwiązanie
Sarczi Zarejestrowany użytkownik 362 punktów 1 3
Nie jestem belieber, ale w 100% rozumiem jego zachowanie. Sama bym też zrobiła tak samo jak on.
+5 głosów
Paz 25, 2016
julciaaa_xd Zarejestrowany użytkownik 4,179 punktów 5
Nie jestem Belieber, ale jednak po części podzielam twoje zdanie. Zakładam, że niektórzy albo nawet i większość kupili bilet, aby właśnie mu przeszkadzać. Niby normalne, że fani na koncertach krzyczą, bo widzą swojego idola, swoje wszystko, ale to już była przesadza. Moim zdanie to byłą po prostu dzicz xd Koncert nie jest tylko po to, aby posłuchać piosenek, ale po, aby mieć jakiś kontakt ze swoim idolem - wzrokowy czy też tak jak robił Justin, porozmawiać na różne, ważne tematy. Moim zdaniem to nie on powinien przepraszać, bo miał tylko się wkurzyć, tylko 'beliebers', którzy go wybuczeli.
+5 głosów
Paz 25, 2016
Ola 2002 Zarejestrowany użytkownik 5,372 punktów 6
Nie mam pojęcia czemu jacyś hejterzy "marnują" sporo pieniędzy tylko po to, żeby kogoś zdenerwować i zrobić na złość... W sumie może to być po części spowodowanie tym, że w tylu miejscach są koncerty. Bez sensu robić tyle koncertów w Wielkiej Brytanii, która wcale nie jest jakaś ogromna. Pewnie nie aż tylke osób może/chce jechać...
Wydaje mi się, że zachował się odrobinę niestosownie, ale ja na miejscu Justina pewnie postąpiłabym podobnie ;) Współczuję Beliebers, bo gdyby coś takiego stało się któremuś z moich idoli, bałabym się, że pomyśli ona/on, że "Jak nie.chcą mnie słuchać to trudno. Nie muszą"i koniec z trasą, czy coś w tym stylu. Mam nadzieję jednak, że w tym wypadku nie będzie przykrych konsekwencji ;*
+5 głosów
Paz 25, 2016
EWELAAYNA Zarejestrowany użytkownik 19,110 punktów 1 2 13
Na szczęście nie zmieniło to nic w naszej relacji i jest tak jak było wcześniej a nawet lepiej
Laura Izabela Bastek Użytkownik zweryfikowany 69,373 punktów 1 4 86
Belieber nie jestem ale boli mnie ta cala sytuacja.
+4 głosów
Paz 26, 2016
Jaszczura B) Użytkownik zweryfikowany 12,554 punktów 1 3 10
Według mnie Justin dobrze się zachował bardzo dobrze ;) Jest normalnym człowiekiem, jak każdy z nas- ma prawo się wkurzyć. I tak uważam, że był mega cierpliwy, bo wiem, że dziewczyny na koncertach na prawde mocno krzyczą, piszczą itd. Shawn kiedyś zrobił tak, że prosił dziewczyny o cisze, one nadal były głośno to przestawił mikrofon i śpiewał dla siebie piosenkę, tak bez mikrofonu i dziewczyny się dopiero w połowie piosenki zorientowały, a gdy się uciszyły znowu przystawił mikrofon i śpiewał dalej Artyści mogą stracić cierpliwość, choć bardzo kochają swoich fanów
+3 głosów
Paz 26, 2016
DirectionerForever97 Administrator 125,353 punktów 3 7 15
Nie jestem Belieberką ale Justina bardzo lubię i też się z nim zgodzę ,bo ma rację. Jeśli nikt cię nie słucha , tylko drze ryja to po co śpiewać dla takich osób ? :/ Każdy ma inną osobowość i inną psychikę więc inaczej to odbiera i przeżywa. Uważam że te osoby które się tak zachowały nie powinny się nazywać fanami bo to co zrobili było nienormalne i chamskie ja rozumiem Justin ostatnio też nie był fair ale każdy w życiu popełnia błędy i należy się druga szansa ;) Post bardzo mi się spodobał i czekam na następny ! Mam nadzieję że ten post da do myślenia wielu osobom ;* Pozdrawiam cię bardzo gorąco Ewe xx ♥ ♥ ♥
+3 głosów
Paz 26, 2016
EWELAAYNA Zarejestrowany użytkownik 19,110 punktów 1 2 13
mu nie chodzi o darcie ryja podczas piosenek wtedy twierdzi, że mogą się drzeć piszczeć co chcą ale gdy chce coś powiedzieć czy porozmawiać z nimi to wtedy by się uspokoili
Madzia Mamusia Zarejestrowany użytkownik 2,876 punktów 1 2
Ja zdecydowanie popieram zachowanie Justina ale nie rozumiem jednego. Skoro oni nie mieli dla niego szacunku dlaczego to on przepraszał za swoje zachowanie ?
Darcie buzi sprawia tylko ze piosenkarza praktycznie w ogóle nie słychać.. przykro mi ze beliebers tak go potraktowali (
+3 głosów
Paz 27, 2016
EWELAAYNA Zarejestrowany użytkownik 19,110 punktów 1 2 13
ich nie można nazwać beliebers w tym wypadku
Pjonerhead Zarejestrowany użytkownik 13,198 punktów 1 9
Mega post. Według mnie Justin dobrze zrobił. Nie rozumiem tych ludzi. Po co przyjeżdżać na koncert i kupywać biket, który może dla kogoś innego byłby spełnieniem marzeń, a potem lekceważyć idola? Tym razem Justin ma rację. Należy się trochę szacunku. Mam nadzieję, że na następnych koncertach, takiej sytuacji nie będzie. Kocham <3
+3 głosów
Paz 27, 2016
Alexx Zarejestrowany użytkownik 10 punktów 2
Jejku, wg mnie taka sytuacja wogule nie powinna miec miejsca a Juastin nie powinien przperaszac. Fani, ktorzy przyszli na jego koncert przeciez sa tam dla niego i dla muzyki a nie dla super wrzasku. Rozumiem eksctacje fanek, sama nie wiem jak bede zachowywac sie na koncercie Ari, ale bez przesady. Na koncertach sa momwnty kiedy spiewamy z wykonawca, bawimy sie piszczymy, ale tez sluchamy co ma nam do przkazania. Wg mnie osoby, ktore nie pozwalaja dojsc mu do glosu, nie moga nazywac sie ,,Beliebers"
+3 głosów
Paz 27, 2016
Klaudia Gorzkowska Zarejestrowany użytkownik 7,497 punktów 2 33
Nie dziwie sie mu e tak zrobił. Stara sie, wymaga chociaz odrobiny chwili spokoju by cos powiedziec a fani ... no coz, nic. Wiec taka reakcja w koncu musiala nastapic, tak uwazam
+3 głosów
Paz 28, 2016
Misiak_:* Zarejestrowany użytkownik 4 punktów 2
Jejku, wspaniały post. :') Masz racje... Justin to tylko człowiek, wiele osób go obraża a tak naprawdę nie znają dobrze sytuacji...  Zawsze będą tacy, którzy za wszelką cenę chcieliby zniszczyć szczęście innych. Może mu zazdroszczą?! Ale zawsze prawdziwi fani dodadzą mu wsparcia. Nie jestem fanką Justina ale w tym momencie go popieram. Dziekuje że zmieniłaś moje zdanie na jego temat <3 wspaniały post, gratuluję ❤
+3 głosów
Paz 29, 2016
beata_b99 Użytkownik zweryfikowany 124,305 punktów 1 6 17
Już słyszałam o tej sytuacji, a więc mam wyrobione w tej sprawie własne zdanie, chociaż zwróciłaś też uwagę na szczegóły, których wcześniej nie brałam pod uwagę. Po pierwsze to myślałam, że fani dorastają wraz z Justinem i takich akcji będzie coraz mniej, ale chyba się myliłam. Chociaż może to też wynikać z tego, tak jak napisałaś, że z racji dużej ilości koncertów, bilety dostały się w niepowołane ręce. Po drugie fajnie jak fani piszczą i krzyczą na koncertach, ale jak idol mówi, to powinna być wówczas idealna cisza. Nie potrafię tego pojąć, jak można nie chcieć wysłuchać tego, co idol ma nam do powiedzenia. To wspaniałe, że w czasie tej trasy Justin zdecydował nawiązywać lepszy kontakt z fanami i to jest dla mnie czymś niesamowitym. Większa część fanów  nie ma możliwości porozmawiać z Justinem i to jest jedna z nielicznych okazji kiedy mogą to zrobić. Jeśli zaś chodzi o to, czy popieram go w tym, co zrobił, to zdecydowanie tak! Też się wkurzam jak mnie ktoś nie słucha i odgrywam takie akcje. Może taka stanowcza reakcja podziałała w jakiś sposób na fanów i dało im to coś do myślenia. Skoro słowa nie pomagały, bo nikt go nie słuchał, to trzeba było zastosować inne metody. Uważam, że zrobił bardzo dobrze. Chociaż jak widać później dręczyły go wyrzuty sumienia i przeprosił wszystkich, a według mnie naprawdę nie musiał, bo nie miał za co. To nie był brak szacunku do fanów ze strony Justina, ale odwrotnie brak szacunku fanów do idola, bo przecież to niekulturalne jak nie słucha się tego, co ktoś do nas mówi...
+3 głosów
Paz 29, 2016
Natucha100 Zarejestrowany użytkownik 9 punktów 2
Rozumiem go i wspieram, sama zrobiłabym tak samo, halo, jak można lekceważyć idola? Po to idziemy na jego koncert aby go wysłuchać, i nie chodzi tylko o muzykę, miał coś do przekazania i chciał to powiedzieć, aczkolwiek 'fani' mu nie pozwolili, po czym jeszcze przepraszał...
+1 głos
Lis 14, 2016
Sumienie Użytkownik zweryfikowany 636,052 punktów 2 6 18
Rozumiem zachowanie Jussa mega mu wspolczuje
+1 głos
Lis 25, 2016
Dajanczixxx Zarejestrowany użytkownik 267 punktów
Bardzo dobrze rozumiem jego zachowanie.. To przykre w sumie bo on sięstara, jest zmęczony trasą ale mimo wszystko chce uszczęśliwiać innych a oni tak go traktują.. Oczywiście nigdy nie mówi się o wszystkich bo przeceiż są osoby zachowujące sięwzorowo ..
+1 głos
Lis 27, 2016

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
163 osób na stronie
3 Użytkowników oraz 160 Gości
Użytkownicy aktualnie na stronie
Dziś posty czytano : 13735 razy

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 6

  1. The 100
    756459 punktów
  2. Riverdale
    6670 punktów
  3. Stranger Things
    254 punktów
Kontakt