+9 głosów
(postid: 123905) 
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

Bardzo spodobał się wam mój post z memami o Shawnie. Dlatego dodaję druga część. Mam nadzieje, że spodoba się wam tak samo 😊

To zdjęcie zrozumie każdy długoletni fan. Oczywiście długoletni kochają go też za pierwsze zdjęcie :)

Oj tak haha :)

To jest opis każdego dnia pewnej mojej koleżanki (a może nawet koleżanek ) z fandomu. Szczególnie ostatni obrazek

Tez się z tym zgadzacie? Bo ja tak :)))

To zdjęcie musiało się tu pojawić haha :3

Nie mem ale lubię jak śpiewa te wysokie dźwięki. Zazdroszczę mu tego

Shawn ostatnio polubił ten efekt na snapie :)))

Nie skomentuje ^^

Shawn jako maluch. Widać, że nie lubi głębokości  (i tu niestety się różnimy :(( )

Jest to już ostatnie zdjęcie na dziś. Każda fanka o tym marzy

Bonus

Miło mi, że spodobały Wam się nasze posty. Który z obrazków wam się najbardziej spodobał? Piszcie w komentarzach :3 I zachęcam również do pisania własnych postów, bardzo nam to ułatwi zadanie a także da wam okazje do kreatywności.

Pozdrawiam :)


OCENA JAKOŚCI

Uważasz, że ocena jest nieuczciwa? Zgłoś to przyciskiem "zgłoś" na dole, a administracja portalu sprawdzi tą ocenę!
JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja?
0
OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 1272 punktów za:

Jakość:20Popularność:705
Wsparcie:2Ocena i wartość ocen:9
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:500
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych dyskusji z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

Shawn Mendes
Marek Mendes Użytkownik 1,063 pkt
705 czytelników Lut 24, 2016

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Podpisz się (nick, imię etc.)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

50 Komentarzy

Juliaxoxo Użytkownik 379 pkt
Hahaha,swietny post,widac ze Shawn ma do siebie dystans!
+3 głosów
 
Najlepszy
Lut 24, 2016
Eweelcia Użytkownik 5,868 pkt
no ddokładnie!
xNatallie Użytkownik 3,999 pkt
To prawda! ❤
Ale to dobrze!
Olaa xx Użytkownik 9,026 pkt
Shawn musi mieć duży dystans do siebie ❤
+2 głosów
Lut 24, 2016
DAGA Użytkownik 7,913 pkt
Tacy ludzie są naajlepsi :D
Martii. ت Użytkownik 4,330 pkt
kisne xd... genialne poczucie humoru i dystans do siebie ;d
+2 głosów
Lut 25, 2016
Kaczory Użytkownik 1,627 pkt
dokładnie!
Parpetummobile Użytkownik 38,168 pkt
PLacze z jego snapow czasem ahahah :D
+2 głosów
Lut 25, 2016
Koteł Użytkownik 3,018 pkt
Shawn jest taki zabawny XD Najlepszy chyba ten ze szkołą xD
+1 głos
Lut 24, 2016
xNatallie Użytkownik 3,999 pkt
Hahah tak to jest mega!
Olaa xx Użytkownik 9,026 pkt
Chcę tą zieloną kulkę do kąpieli. Hahahahaha :D
+1 głos
Lut 24, 2016
DAGA Użytkownik 7,913 pkt
Hahahah onie :D
Cookiviu Użytkownik 520 pkt
pikne pikne ci powiem !!
+1 głos
Mar 26, 2016
Liść paproci Użytkownik 1,649 pkt
Hahahaha
0 głosów
Lut 24, 2016
nogitsune_killer Użytkownik 1,089 pkt
On ma mistrza <3 XD
0 głosów
Lut 24, 2016
Paprotka Użytkownik 12,043 pkt
Hahahah
0 głosów
Lut 24, 2016
zawszedlaniej Użytkownik 131 pkt
hahhaahha
0 głosów
Lut 24, 2016
DAGA Użytkownik 7,913 pkt
Jest mega hahaha
0 głosów
Lut 24, 2016
Beata Chmielewska Użytkownik 7,257 pkt
Jeny uwielbiam ten post :D Shawna również <3
0 głosów
Lut 24, 2016
MagdaLenka Użytkownik 539 pkt
Hahaha <3
0 głosów
Lut 24, 2016
beata_b99 Użytkownik 67,669 pkt
Ta część jest równie dobra jak poprzednia ^^
0 głosów
Lut 24, 2016
sandracz56 Użytkownik 10,009 pkt
:)
0 głosów
Lut 24, 2016
Paula Bambino Użytkownik 4,460 pkt
Hahahha XDD Uśmiałam się xD . Najlepsze memy są wtedy kiedy są prawdziwe ;) XD
0 głosów
Lut 24, 2016
xNatallie Użytkownik 3,999 pkt
Hahah tak!
Lodofanatica Użytkownik 2,288 pkt
hahaa, zabawny wpis ;d
0 głosów
Lut 24, 2016
Szaliczka Użytkownik 11,668 pkt
Hahahah super post❤❤
0 głosów
Lut 24, 2016
Jaszczura B) Użytkownik 12,589 pkt
Te memy są bezcenne :D
0 głosów
Lut 24, 2016
xNatallie Użytkownik 3,999 pkt
Zgadzam sie!
Eweelcia Użytkownik 5,868 pkt
Hahaha :D Świetny post :D
0 głosów
Lut 24, 2016
Mateusz Kiejnig Użytkownik 5,686 pkt
Hahahaha xD
0 głosów
Lut 24, 2016
Borderdash Użytkownik 911 pkt
Hahaha, meeega xD
0 głosów
Lut 25, 2016
mietoffa Użytkownik 916 pkt
Mega fajny post :"D
0 głosów
Lut 25, 2016
molfesistaspl Użytkownik 1,191 pkt
Śmieszne □
0 głosów
Lut 25, 2016
Klaudynaa_bdnk Użytkownik 1,192 pkt
Hahhaha świetny! :D
0 głosów
Lut 25, 2016
julia9893 Użytkownik 643 pkt
Super post <3Podoba mi sie <3
0 głosów
Lut 25, 2016
kaczkase Użytkownik 5,156 pkt
ale fajne to ostatnie zdjęcie
0 głosów
Lut 25, 2016
julsonlujka Użytkownik 1,903 pkt
Hahahaha, świetny post! :D
0 głosów
Lut 25, 2016
oliviaxy Użytkownik 49,563 pkt
Hahaha, mega post! :D
0 głosów
Lut 25, 2016
jestem_pegazem Użytkownik 49,575 pkt
4 zdecydowanie najlepszy haha ♥
0 głosów
Lut 25, 2016
mylifeispalaver Użytkownik 100 pkt
Kocham takie memy XDD wszystkie mi się podobały
0 głosów
Lut 25, 2016
Laura Izabela Bastek Użytkownik 69,786 pkt
on jest genialny :D
0 głosów
Lut 25, 2016
Duszekkk Użytkownik 5,864 pkt
świetne , mega sie usmialam
0 głosów
Lut 25, 2016
Kaczory Użytkownik 1,627 pkt
Mega <3 :)
0 głosów
Lut 25, 2016
asiulaxy Użytkownik 115 pkt
Pozdrawiam Ciebie też Marek
0 głosów
Lut 25, 2016
Basia Użytkownik 11,513 pkt
Kocham te memy xDD
0 głosów
Lut 25, 2016
Kaczory Użytkownik 1,627 pkt
O płaczę ahhahahhahaha, post mega poprawił mi humor hahahhaha
0 głosów
Lut 25, 2016
Annevue Użytkownik 649,900 pkt
Najlepsze jest to z kupieniem sukni ślubnej :P
0 głosów
Lut 25, 2016
Iguu Użytkownik 5,589 pkt
Hah super :D
0 głosów
Lut 26, 2016
olkqq Użytkownik 3,989 pkt
poplakalam sie ze smiechu XDD <33
0 głosów
Lut 26, 2016
karlaszymkoff Użytkownik 143 pkt
hahhahhahaahha :D
0 głosów
Lut 26, 2016
xxdoniaxx Użytkownik 2,532 pkt
Mega!
0 głosów
Lut 26, 2016
Alice Styles Użytkownik 6,632 pkt
Hahaha świetne :D
0 głosów
Lut 26, 2016
MendesFan Użytkownik 8 pkt
hahaha :)
0 głosów
Kwi 2, 2016
Liloliv Użytkownik 2 pkt
Hahahaha dobre
0 głosów
Lip 16, 2016
Paulina Karwacka Użytkownik 1,000 pkt
te memy są świetne !
0 głosów
Gru 4, 2016
kacper0623 Fan 313,387 pkt
Kocham te memy <3
0 głosów
Lip 2, 2017
jklec Użytkownik 619 pkt
Hahah  super post!
0 głosów
Lip 31, 2017
PaulaB. Użytkownik 8,623 pkt
Super
0 głosów
Sie 3, 2017

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
122 osób na stronie
0 Użytkowników oraz 122 Gości
Dziś posty czytano : 1858 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 5

Największe fandomy

  1. Riverdale
    189 osób
  2. The 100
    138 osób
  3. Ananasy Sylwii
    134 osób
  4. Bambinos
    125 osób
  5. Bartek Lovers
    121 osób
  6. Supiwerki
    73 osób
  7. Arturonators
    71 osób
  8. Potterheads
    67 osób
  9. Shawn Mendes Army
    60 osób
  10. SikorskiSquad
    39 osób
  11. Domisiaki
    35 osób
  12. Once Upon A Time
    29 osób
  13. Pretty Little Liars
    25 osób
  14. Donaty Agaty
    25 osób
  15. Pamiętniki Wampirów
    20 osób
  16. Remonators
    16 osób
  17. GRY
    14 osób
  18. Misiaki Sysi
    12 osób
  19. Famous In Love
    11 osób
  20. Kluseczki Olgi
    10 osób
  21. Zosiaki
    6 osób
  22. Temorki
    5 osób
  23. FANDOMS YOUTUBE
    5 osób
  24. Sonbird Team
    5 osób
  25. Life Is Strange
    4 osób
  26. Dua Lipa
    4 osób
  27. The Good Place
    3 osób
  28. PC
    2 osób
  29. Nintendo
    2 osób
  30. Young Stars Festival
    1 osób
  1. Riverdale
    559100 punktów
  2. Young Stars Festival
    45096 punktów
  3. Bartek Lovers
    43694 punktów
  4. Potterheads
    40146 punktów
  5. Supiwerki
    40139 punktów
  6. The 100
    39089 punktów
  7. SikorskiSquad
    33867 punktów
  8. Arturonators
    30070 punktów
  9. SERIALE
    25698 punktów
  10. GRY
    23235 punktów
  11. Life Is Strange
    22261 punktów
  12. Famous In Love
    22251 punktów
  13. FILMY/SERIALE/TV
    20183 punktów
  14. Domisiaki
    18477 punktów
  15. Once Upon A Time
    17818 punktów
  16. Ania, nie Anna
    17382 punktów
  17. Ananasy Sylwii
    17380 punktów
  18. Pretty Little Liars
    13210 punktów
  19. YOUNG STARS
    12906 punktów
  20. Shawn Mendes Army
    12723 punktów
  21. Forza
    11921 punktów
  22. Sonbird Team
    10858 punktów
  23. Remonators
    10275 punktów
  24. Eurowizja
    10178 punktów
  25. GWIAZDY YOUNG STARS
    9293 punktów
  26. Dua Lipa
    7998 punktów
  27. TALENTY
    6486 punktów
  28. MUZYKA
    6455 punktów
  29. Playstation VR
    6183 punktów
  30. FILMY
    5777 punktów
  31. Nintendo
    5338 punktów
  32. Pamiętniki Wampirów
    5148 punktów
  33. Detroit
    4993 punktów
  34. Tomb Raider
    4941 punktów
  35. Stranger Things
    4666 punktów
  36. KSIĄŻKI
    4618 punktów
  37. INNE
    4607 punktów
  38. Progress Armia
    4289 punktów
  39. The Originals
    4238 punktów
  40. Misiaki Sysi
    4232 punktów
  41. 13 Reasons Why
    4001 punktów
  42. Bambinos
    3907 punktów
  43. Young Stars News
    3272 punktów
  44. Sport
    2899 punktów
  45. K-Pop
    2750 punktów
  46. American Horror Story
    2606 punktów
  47. God Of War
    2549 punktów
  48. YOUTUBE
    2284 punktów
  49. Kortezjanie
    2121 punktów
  50. Puthinators
    1940 punktów
  51. Sony Playstation
    1723 punktów
  52. Przygodowe
    1150 punktów
  53. MMers
    934 punktów
  54. FPS
    863 punktów
  55. Temorki
    855 punktów
  56. Team Rieger
    799 punktów
  57. R5Family
    635 punktów
  58. PC
    538 punktów
  59. Kluseczki Olgi
    528 punktów
  60. Arianators
    521 punktów
  61. Uncharted
    482 punktów
  62. Zosiaki
    481 punktów
  63. LUDZIE
    423 punktów
  64. Directioners
    326 punktów
  65. FANDOMS TALENTS
    296 punktów
  66. Soy Luna
    296 punktów
  67. #talentobranie
    288 punktów
  68. 5SOSFam
    259 punktów
  69. Akcja & Przygoda
    220 punktów
  70. PROJEKT FANDOMS
    178 punktów
  71. Beautilles
    152 punktów
  72. The Good Place
    148 punktów
  73. Selenators
    137 punktów
  74. Strzelanki
    105 punktów
  75. Donaty Agaty
    104 punktów
  76. Orlandonators
    102 punktów
  77. Podróże
    89 punktów
  78. Swifties
    72 punktów
  79. Far Cry
    51 punktów
  80. Wyścigi
    45 punktów
  1. Potterheads
    1050 punktów
  2. FILMY
    350 punktów
  3. FILMY/SERIALE/TV
    350 punktów
  1. Potterheads
    13365 punktów
  2. The 100
    9393 punktów
  3. SERIALE
    4034 punktów
  4. FILMY/SERIALE/TV
    3861 punktów
  5. Riverdale
    3736 punktów
  6. YOUNG STARS
    2137 punktów
  7. Young Stars Festival
    1408 punktów
  8. Bartek Lovers
    1369 punktów
  9. SikorskiSquad
    881 punktów
  10. Ananasy Sylwii
    865 punktów
  11. Once Upon A Time
    519 punktów
  12. Pretty Little Liars
    491 punktów
  13. FILMY
    352 punktów
  14. Life Is Strange
    349 punktów
  15. Domisiaki
    338 punktów
  16. GRY
    327 punktów
  17. Remonators
    218 punktów
  18. Arturonators
    212 punktów
  19. MUZYKA
    170 punktów
  20. Supiwerki
    137 punktów
  21. Bambinos
    65 punktów
  22. Shawn Mendes Army
    42 punktów
  23. Sonbird Team
    33 punktów
  24. TALENTY
    32 punktów
  25. INNE
    28 punktów
  26. Pamiętniki Wampirów
    27 punktów
  27. KSIĄŻKI
    21 punktów
  28. Stranger Things
    21 punktów
  29. Dua Lipa
    16 punktów
  30. Young Stars News
    16 punktów
  31. Ania, nie Anna
    13 punktów
  32. Eurowizja
    12 punktów
  33. The Originals
    12 punktów
  34. Nintendo
    11 punktów
  35. Famous In Love
    10 punktów
  36. Sport
    10 punktów
  37. God Of War
    8 punktów
  38. Detroit
    6 punktów
  39. 13 Reasons Why
    5 punktów
  40. YOUTUBE
    4 punktów
  41. Arianators
    3 punktów
  42. LUDZIE
    2 punktów
  43. Progress Armia
    2 punktów
  44. Misiaki Sysi
    1 punktów
  45. Playstation VR
    1 punktów
  1. Potterheads
    37555 punktów
  2. Riverdale
    4469 punktów
  3. Ananasy Sylwii
    3072 punktów
  4. Pretty Little Liars
    2607 punktów
  5. Shawn Mendes Army
    2191 punktów
  6. The 100
    1649 punktów
  7. Bartek Lovers
    1586 punktów
  8. Sonbird Team
    1486 punktów
  9. Once Upon A Time
    1216 punktów
  10. Dua Lipa
    1047 punktów
  11. The Originals
    989 punktów
  12. Soy Luna
    986 punktów
  13. Bambinos
    918 punktów
  14. K-Pop
    902 punktów
  15. Supiwerki
    851 punktów
Kontakt Post