NAJWAŻNIEJSZE LINKI DLA CIEBIE - WYKORZYSTAJ PORTAL w 100%
DOŁĄCZ DO GRUPY FANDOMS NA FACEBOOKU ! - KLIKNIJ TUTAJ :)




+20 głosów

Uwaga: To może Was uzależnić . Jeśli łykniecie bakcyla, to oderwanie sie może przyjść Wam z dużą trudnością. Wyzwania niesamowicie wkręcają i sprawiają, że post to dopiero początek . Co więcej, każdy post może posłużyć za powód do wyzwania . Parę dni temu wprowadziliśmy wielką aktualizację tej funkcji, która bezwzględnie sprawia, że Fandoms będzie teraz jeszcze lepszym i CIEKAWSZYM serwisem ! Koniecznie przeczytajcie :)

Wyzwanie - o co tak naprawdę chodzi ?

Wyzwania to najprościej mówiąc zadania do postów tworzone przez Użytkowników serwisu. Powyższy przykład najprościej pokazuje jak można wykorzystać tę funkcję. Ktoś z użytkowników napisał post o latach 80-tych . Standardowo, po przeczytaniu i skomentowaniu - straciłby swoją "siłę" ... aż do teraz. Sprawa nabiera zupełnie nowych obrotów, gdy ktoś daje do takiego posta Wyzwanie. "Poleć utwór pochodzący z lat 80-tych . Uzasadnij swój wybór" . Zadanie nawiązuje do posta zdecydowanie, ale stawia Wam - użytkownikom - wyzwanie. Teraz nie tylko komentujecie treść posta, ale przede wszystkim wykonujecie zadanie, które dostaliście od użytkownika , oczywiście - poprzez komentowanie posta. No i teraz najlepsze - to autor wyzwania wybiera zwycięzcę - w tym wypadku, darując aż 7000 punktów dla zwycięzcy wyzwania. W takiej sytuacji na pewno warto zwrócić uwagę na ten post, nawet jeśli aż tak Was na pierwszy rzut oka nie zainteresował... 7000 punktów jednak piechotą nie chodzi, prawda? ...A nuż autorowi spodoba się właśnie Twój wybór i da Tobie tą premię ? 


To tylko przykład ... jeden z bardzo wielu. Tak wielu, ile postów mamy w serwisie . A że jest ich dziennie kilkadziesiąt ... a będzie tylko więcej (gdy pojawią się nowe fandomy i ich typy - wyobraźcie sobie co wtedy zacznie się dziać !) ... to portal właśnie zyskał niekończące się źródlo konkursów , które są całkowicie uzależnione od Was i w których - naprawdę Wy rządzicie ! 


Dodamy też, że możecie dawać wyzwania do postów ...w nieskończoność . Tym samym mogą być one wówczas niemal wiecznie żywe . Napisałeś coś ciekawego? Użytkownicy mogą zacząć polować na Wyzwanie w Twoim poście ... podkręcając Ci licznik wyświetleń, komentarzy... i tym samym dając Ci coraz więcej punktów. Nieźle, co ? Sprawdźmy jak ustanowić wyzwanie ! 

Najważniejsze teraz: dawanie wyzwań jest niezwykle proste. Tak, Ty też NA PEWNO będziesz potrafił(a) to zrobić !

Gdy jakiś post nie ma jeszcze ustanowionego wyzwania , możesz to zrobić w każdej chwili. Do dowolnego posta w serwisie . Kiedy tylko chcesz ! Wystarczy kliknąć w przycisk wyzwanie nad sekcją komentarzy do posta. Prawda, że banalne ? Sprawdźmy co dzieje się dalej .

Ogłoś wyzwanie Użytkownikom - zainwestuj w post i swój pomysł !

Po kliknięciu w przycisk Wyzwanie pojawi się formularz, który jest bardzo prosty do wypełnienia . Ot, wybieracie ilość punktów , którą chcecie zainwestować w wyzwanie i tym samym nagrodę, którą zaoferujecie zwycięzcy Waszego Wyzwania oraz to, co drastycznie zmieniło tę funkcję - opis wyzwania (wcześniej można było wybierać tylko z kilku przygotowanych z góry, co znacznie ograniczało tę funkcję) . To właśnie w opisie krótko i na temat charakteryzujecie czego oczekujecie od użytkowników w komentarzach do posta oraz za co chcecie ich nagrodzić (kreatywność? szybkość? pomysł? merytorykę? sonda w komentarzach? możliwości zależą tylko od Was!) . 


To naprawdę wszystko ! Kliknij teraz w Rozpocznij wyzwanie i... gotowe !

Liczba punktów zainwestowanych zniknie z Twojego konta oraz fandomów, dla których zbierasz punkty - miej to na uwadze !

... jednak to, ile możesz zyskać w zamian to zwykle znacznie więcej . Wyzwanie może spowodować, że Twój post np. wpadnie na główną albo post dnia, bo zwyczajnie będziemy chcieli je wypromować. Możesz też otrzymać od adminów bonus , jeśli uznamy, że Twoje wyzwanie wpłynęło na zainteresowanie postem / serwisem. ... i w efekcie odzyskasz część zainwestowanych punktów. Ale to, co najważniejsze, to fakt, że dajesz użytkownikom zabawę jedyną w swoim rodzaju , w którym naprawdę wygrywa jakość i co jeszcze lepsze - dostaniesz w zamian dokładnie to, czego oczekujesz bo to od Ciebie zależy kto dostanie nagrodę !


Jest tylko jedna zasada - nie możesz nagrodzić samego siebie . Możesz nagrodzić inną osobę z Twojego fandomu albo... rywala. Nie wiesz przecież kto dla kogo zbiera . Oceniaj uczciwie, gdyż użytkownicy z pewnością bedą pamiętać , jeśli oceniasz nie fair i zwyczajnie przestaną się udzielać w Twoich wyzwaniach !

Wyzwania drastycznie zwiększają widoczność Twoich postów !

W który post klikniesz w takiej sytuacji? Jeśli cokolwiek wiesz o Artystach YS, z pewnością najpierw w post na górze, bo to właśnie w nim jest Wyzwanie za 700 punktów. Całkiem ciekawe swoją drogą. Co sądzicie? A może chcesz wiedzieć co sądzą inni? Jedno jest pewne - w komentarzach na pewno właśnie o tym przeczytasz . Użytkownicy tutaj treścią walczą o punkty - efekt może Cię zaskoczyć, bo zainteresowanie postami z wyzwaniami jest tak duże, że użytkownicy piszą naprawdę rozbudowane, niesamowicie merytoryczne komentarze, których zwyczajnie na próżno szukać w jakimkolwiek portalu internetowym na tak masową skalę zajmującym się tematem !

Wszystkie wyzwania znajdziesz w jednym miejscu !

Jeśli chcesz pobawić się w Wyzwania i spróbować zgarnąć dużo punktów po prostu kliknij w Wyzwania na górze strony. TADAM! Twoim oczom ukaże się specjalna podstrona z wszystkimi aktualnymi wyzwaniami w serwisie ! Uważaj, może rozboleć Cię głowa od ogromnej ilości zadań od użytkowników . Co więcej, są one naprawdę ciekawe i stanowią prawdziwe wyzwanie ! Nie tylko z nazwy ;) 


Pamiętasz, jak pisaliśmy, że Wyzwanie stanowi gwarantowaną reklamę Twojego posta ? Oto kolejny dowód - Twój post automatycznie trafi do sekcji Wyzwania , bez względu na to kiedy go napisałeś(-łaś) , bo Wyzwania segregowane są wg czasu zakończenia lub stawki, ile pozwalają wygrać punktów . Posty wiecznie żywe a Twoja praca doceniana przez wiele dni i jeszcze dłużej? Teraz naprawdę jest to możliwe ! W dodatku każdy może zainwestować w Twój post . 


Wyzwania niewątpliwie doceniają autorów piszących długie, atrakcyjne treści . Rozbudowane posty mogą być bowiem realną podstawą do stworzenia wielu, różnych wyzwań . W efekcie Twój post może pozostać żywy znacznie dłużej, niż krótsze, bardziej zwięzłe treści !

Kilka istotnych zasad Wyzwań

Musisz wiedzieć, że w serwisie obowiązuje kilka istotnych zasad w sprawie wyzwań . Prześledźmy każdą z nich, by wszystko było jasne:

- każde wyzwanie trwa aktualnie 3 pełne doby . Być może ten czas ulegnie kiedyś skróceniu/wydłużeniu. W tym momencie, są to 3 dni . ... ale po 2 pełnych dobach od ogłoszenia wyzwania możesz już wybrać jego zwycięzcę . Wówczas wystarczy kliknąć przycisk zwycięzca w Wyzwaniu i... gotowe ! Autor zostanie oznaczony jako nagrodzony na liście komentarzy oraz otrzyma ustaloną przez Ciebie liczbę punktów na swoje konto. Gotowe ! Można tworzyć następne wyzwania ?

- w sumie nie musisz czekać. Możesz stworzyć jednocześnie 10 wyzwań . Gdy zakończy się choć jedno z nich, możesz tworzyć kolejne. Ogrom zabawy !

- a jeśli nie zdążysz wybrać zwycięzcy w którymś z nich? Nic nie szkodzi - wyzwanie zostanie rozwiązane automatycznie, jeśli ktoś z użytkowników dostanie ocenę minimum +10 do komentarza (50% Twojej nagrody), lub gdy zostanie do niego przyporządkowany status najlepszego komentarza (80% Twojej nagrody) . Ale oczywiście, znacznie lepiej byś to Ty wybrał(a) zwycięzcę - w końcu to Ty tutaj naprawdę rządzisz !

- wyzwania dawane są przez użytkowników, w tym administrację . Admini bardzo chętnie promują posty poprzez ustanawianie dla nich wysokich wyzwań . Jest to jednocześnie świetna nagroda dla autora posta, bowiem nie dość, że ktoś z jego fandomu może wówczas otrzymać post (szczególnie jeśli jest on napisany w kategorii fandomowej, a nie ogólnej) , to jeszcze gwarantuje autorowi wielką aktywność pod jego pracą . 

- wyzwania nie można zatrzymać .


Na koniec jedna bardzo ważna rzecz - dokładamy możliwie wielkich starań, by wyeliminować wszelkie "ustawki" w serwisie i będziemy sowicie karcić i karać osoby, które będą nam to utrudniać . Jeśli zauważymy, że ktoś wygrał wyzwanie w sposob budzący poważne wątpliwości, nie zawahamy się z przyznaniem kary - dwukrotności wartości wyzwania zarówno dla autora wyzwania jak i jego zwycięzcy . Nie próbujcie z nami igrać , w ostatnim czasie w serwisie stworzyliśmy kilka elementów, które sprawiają, że mamy kontrolę nad tego rodzaju praktykami i w sposob niemal automatyczny jesteśmy w stanie zauważyć tego rodzaju działania ! (podobnie jak nabijanie punktów poprzez seryjne lajkowanie / ocenianie - nie róbcie tego, bo spotka Was kara !) 


Miej Wyzwania pod kontrolą !

W serwisie możesz śmiało z menu użytkownika zalogowanego (kliknij w niebieską ikonkę ustawień w prawym górnym rogu) podejrzeć aktualny stan Twoich wyzwań . Nic Ci nie umknie - możesz stamtąd bez problemu sprawdzić Twoje aktywne wyzwania oraz wszystkie wygrane , które z tytułu wyzwań otrzymaleś(-łaś) . Nic Ci nie umknie i zawsze będziesz na bieżąco ! :)

Niekończąca się zabawa kreatywnością

Wyzwania to niekończąca się zabawa , która sprawia , że napisanie posta to dopiero początek . Serwis tym samym zyskał wielką zaletę i powód, aby napisać post właśnie u nas , a nie u konkurencji. Nigdzie nie znajdziecie takiej rywalizacji na jakość... i pamiętajcie - każda aktywność w serwisie wpływa na Ranking Fandomów względem tego fandomu, który wybraliście sobie w panelu. 


Jeszcze w ten weekend umożliwimy Wam dobieranie fandomu muzycznego i nową rywalizację w tym zakresie o nowe nagrody ! ...a jeśli pojawią się kolejne typy fandomów, treści, wyzwań.... o tak, na Fandoms na pewno nie będziecie się nudzić . Szczególnie od teraz - nie ukrywamy, jesteśmy mega dumni z wyzwań i tego, jak zaczęliście już tę funkcję wykorzystywać (po tym poście pewnie wyzwań będzie jeszcze wiecej ;) ) . Nie musimy chyba mówić, jak Wyzwania mogą namieszać w rankingu .... ;) 


Zabawa na Fandoms przeszła na nowy poziom . Korzystajcie ! Fandoms jest dla Was i tylko dzięki Wam :) My tylko staramy się, byście mieli tu co robić... ;) A to nie koniec nowości, ciąg dalszy nastąpi :D

A co Wy sądzicie o Wyzwaniach? Dajcie znać w komentarzach :)

...a i pewnie jakieś wyzwanie się tu pojawi :D

I jeszcze jedno na koniec - pamiętajcie włączyć sobie powiadomienia o wyzwaniach , żeby żadne Wam nie umknęło tutaj :)

JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja na ten post?
0
Jest OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 1820 punktów za:

Jakość:20Popularność:1379
Wsparcie:1Ocena i wartość ocen:20
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:320
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

Piotr Baranowski Użytkownik 1,191,865 punktów 2 11 101
1,379 czytelników Lip 29, 2017

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Typ posta - do wyboru: pusty(post), quiz, story, zadanie
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

32 Komentarzy

Sultan I. Użytkownik 43,273 punktów 1 28
Bardzo dobrze przemyślana sprawa ;) Szczególnie w story, gdzi można nagrodzić najlepszą odpowiedź ;)
+7 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Wloszka Użytkownik 176,508 punktów 3 78
fajny pomysl!! ja tam lubie szastac punktami to fajna zabawa.
+7 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Waleczny P. Użytkownik 88,546 punktów 2 3 88
Zdecydowanie wyzwania to jeden z lepszych pomysłów na fandoms. Dzięki temu posty są cenione za jakośc, nie za ilość.
+7 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Mad Użytkownik 368,388 punktów 3 8 20
Wyzwania to napewno bardzo dobra opcja dla tych, którzy nie przepadają za dodawaniem (lub po prostu nie umieją) dodawać postów na portal. Fajnie, że ktoś kto naprawdę stara się nad swoim komentarzem, piszę na temat może zostać doceniony, a autor posta może uzyskać sporą aktywnosć i wywołać dyskusję pod nim:} Jak sla mnie mega sprawa — dobra robota x
+4 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Wiktoria Niedzielak Użytkownik 60,704 punktów 4
Strasznie podoba mi się ta opcja! Teraz dokładnie można opisać w dwóch zdaniach za co nagradzany zwycięzcę i sprecyzować czego dokładnie oczekujemy w komentarzach! Każdy może wykazać się jeszcze większą kreatywnością i aaa to jest super!
+4 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Kami Użytkownik 69,886 punktów 1 6
Wydaje mi się, ze tego właśnie ludzie potrzebują! Taka forma z jednej strony rywalizacji, a z drugiej po prostu wyrażenie własnego zdania. Super, ze portal tak się rozwija i, ze wszystko idzie w dobrą stronę! ❤️
+4 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
SusanSultan Użytkownik 390 punktów 4
Wyzwania są świetne i na pewno zachęcają do komentowania postów
+4 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
mynameisiza Użytkownik 188 punktów
Moim  zdaniem te wyzwania to super  sprawa❣ Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona rozwojem Fandoms i nie ukrywam  że będę spędzała tu teraz więcej  czasu korzystając z wyzwań❤ Dziękuję wam za taką kreatywną opcję❤
+3 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
EvilRegal_77 Użytkownik 161,119 punktów 3 8
Wyzwania to świetny pomysł! Teraz tak naprawdę każdy może zdobyć punkty za wyzwanie tym samym pomóc swojemu fandomowi. To właśnie podoba mi się najbardziej, że nawet jakaś "cicha myszka", która boi się wstawić jakikolwiek post może wygrać dzięki skomentowaniu postu na jakiś jej ulubiony temat! Na razie wyzwania świetnie się prezentują, jak to dalej będzie zobaczymy w przyszłości
+3 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
MalenaRatnerPL Użytkownik 336,141 punktów 4 19
Bardzo przydatna funkcja. Jestem osobą, która lubi mieć wszystko w jednym miejscu. Czekam na więcej takich pozytywnych zmian na fandoms
+2 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
Bartosz Holubowski Użytkownik 783 punktów 1 3
Sam raz wypróbowałem opcje Wyzwanie i jest to mega opcja. Myślę, że może to serio powiększyć zasięgi, bo wiadomo, że dla dużej ilości użytkowników ważną rolę pełnią punkty, a w takich wyzwaniach można ich zdobyć dosyć sporo! Lubię czasami się w to pobawić i moc wypowiedzieć się, a przy okazji zyskać przy dobrych wiatrach kilka punktów. Byle do przodu!
+2 głosów
Jest OK
Lip 29, 2017
julkaajestem Użytkownik 6,547 punktów 1
Jest to na pewno super pomysł Jestem pewna, że jak ruszy bitwa fandomów muzycznych bedr z tego korzystać <3
+2 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
PatrycjaKania Użytkownik 14,143 punktów 3
ooo super sprawa!
Wszystko jest bardzo przemyślane, dopięte na ostatni guzik
Można wykazać się bardzo dużą kreatywnością. Mega robota,pozdrawiam
+2 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
Nathalie_ Użytkownik 34,020 punktów 2
To bardzo dobry pomysł! Dobry sposób na zdobywanie punktów, jeśli ktoś nie lubi bądź nie umie dodawać postów
+2 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
Parszewska Użytkownik 38,081 punktów 1 6
No no Piter, genialna sprawa, zadziwiasz mnie coraz bardziej
+2 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
ejaroszewicz Użytkownik 8,203 punktów 2
Super pomysł ! Wyzwanie to coś nowego i napewno wiele osób sie zaangażuje ❤️
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
Przyczajona Kuna Użytkownik 268,167 punktów 1 7
O Chucku, jestem tam XD
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
oliviaxy Użytkownik 47,088 punktów 1 6
Uważam, że to super sprawa takie wyzwania do posta
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
Gevherhan S. Użytkownik 1,228 punktów 2 15
Podoba mi się ten pomysł. Wyzwania kuszą a raczej nagroda.. Napewno sprobuje swoich sił.. doceniając post autora. Choć i bez wyzwañ doceniam ich pracę
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
tempxbrenn Użytkownik 116,853 punktów 2 7
Wyzwania są dobre, dzięki temu nagradzana jest jakość treści
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
w.andruszkow_ Użytkownik 4,721 punktów 4
Uważam że ta funkcja to i przełom i ciekawostka. Przełom, ponieważ sądzę, że dzięki wyzwaniom posty faktycznie będą częściej odwiedzane bo jednak dodatkowe punkty bardzo się przydadzą. Post dzięki nim stanie się bardziej rozchwytywany i jeśli ktoś miał wcześniej np. 100 wyświetleń pod postem, po dodaniu wyzwania będzie miał ich nawet kilka razy więcej. Z drugiej strony ciekawostka. Jeśli czytelnik zauważy że post ma wyzwanie i można zgarnąć całkiem atrakcyjną ilość punktów, zaciekawi go to i po prostu wejdzie w post żeby dowiedzieć się czegoś więcej i zapewne po zapoznaniu się z postem i zadaniem, po prostu weźmi udział w wyzwaniu. Sama przyznam że wkrecilam się mega w te wyzwania i mega podoba mi się ta opcja. Mogę wykazać się kreatywnością mojej wypowiedzi jak i moją opinią na różne tematy. Ta  opcja to czad!
+1 głos
Jest OK
Lip 30, 2017
Deni2528 Użytkownik 41,963 punktów 3
Bardzo mi się podoba ta opcja. Dzięki niej można zdobyć więcej punktów. Można też wyrazić swoją opinię na temat czegoś i zrozumieć innych. Bardzo dobrze, że prowadzili tą opcję!
0 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
beata_b99 Użytkownik 128,087 punktów 2 6 17
Wyzwania to super sprawa. Nawet jak oferowana jest niewielka ilość punktów, to i tak nieźle to motywuje, żeby przemyśleć i napisać jakiś ciekawy komentarz a potem śledzi się wypowiedzi innych użytkowników, żeby sprawdzić, czy ktoś nie napisał czegoś fajniejszego od Ciebie xD Myślę, że wyzywania bardzo przyciągają uwagę, sprawiając tym samym że jest pod postem dużo większa aktywność i można naprawdę z niektórymi podyskutować. Chociaż do tej pory bałam się, że te wyzwania są z góry ustawione i nie warto się wysilać, bo punkty i tak polecą do danej osoby, ale mam nadzieję, że teraz już tak dopracowaliście szczegóły, że wszystko będzie przebiegało uczciwie Zapowiada się świetna zabawa!
0 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
Kinga_music Użytkownik 52 punktów
Świetny pomyśł
0 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
Kinga_music Użytkownik 52 punktów
To bardzo dobry pomysł
0 głosów
Jest OK
Lip 30, 2017
Oliwia Łubińska Użytkownik -218 punktów 1
jest to bardzo ciekawy pomysł, ponieważ w łatwy i fajny sposób można zdobyć dużą sumę punktów dla fandomu który wspieramy, jednocześnie wyrażając swoje zdanie i wykazując się kreatywnością. po wprowadzeniu tej funkcji widać ze strona bardzo szybko rozwija się w dobrą stronę, jest ciekawa i warta zainteresowania. Jest to jeden z najlepszych pomysłów na fandoms.pl który na pewno zachęci użytkowników do dalszego korzystania z niego oraz wciągnie ich w magię wyzwań, gwarantując dobrą zabawę!!
0 głosów
Jest OK
Lip 31, 2017
izax Użytkownik 5,212 punktów 1
To jedna z lepszych zmian w ostatnim czasie więc bardzo gratuluję pomysłowości Na pewno skorzystam z opcji które dają wyzwania bo jest to dodatkowa szansa na zdobycie punktu dla swojego FANDOMU. Sama też bardzo chętnie będę organizować różnego rodzaju wyzwania także FANDOMS.PL dziękuję za takie urozmaicenie strony i fają zbawę z wyzwaniami
0 głosów
Jest OK
Lip 31, 2017
Zosia966 Użytkownik 107,777 punktów 3 8
Moim zdaniem jedna z lepszych opcji na Fandoms. Najważniejsze, że zyskaliśmy nową możliwość zdobywania punktów, bo o to chodzi w całej zabawie, prawda?  Dzięki wyzwaniom zaczęłam się jeszcze bardziej tutaj udzielać. Moim zdaniem są one najlepszą funkcją. Mogę się założyć, że drastycznie one zmienią liczbę aktywnych osób. Ciekawa opcja w szczególności dla ludzi lubiących się wypowiadać na różne tematy. Myślę,  że często będę z tego korzystać w czasie pisania swoich postów. Jestem bardzo wdzięczna za wprowadzenie tej funkcji. Dziękuję ❤
0 głosów
Jest OK
Sie 1, 2017
natalahemmings Użytkownik 1,899 punktów 1
Wszystko super obmyslone i przedstawione. Pomysl nie byl wprowadzony od tak, a pewnie wiele razy zostal poprawiany. Ciesze sie, ze chcesz to wszystko ulepszac. Wiecej super pomyslow = lepsza stronka. Mam nadzieje, ze to nie koniec
0 głosów
Jest OK
Sie 1, 2017
Nadpobudliwa Julka Użytkownik 17,527 punktów 1 4
Genialny pomysł, zachęca ludzi nie tylko do zobaczenia posta, ale również do wdrążenia się głębiej w temat, do tworzenia aktywnego comunity! Świetna sprawa, sposób na podniesienia posta co może być przydatne gdy post porusza ważniejsze sprawy, więc w sumie widzę same plusy!
0 głosów
Jest OK
Sie 1, 2017
naatall.y Użytkownik 2,423 punktów 1 3
Wydaje mi sie, że jest to zdecydowanie coś najlepszego! Świetny pomysł, świetna zabawa! Uwielbiam rozpisywać sie na dane tematy a właśnie ta opcja bardzo to umożliwia! Jest wtedy też wieksza aktywność na portalu, ludzie interesują sie, bo nie tylko czytają, ale sami mogłą dać coś od siebie! na prawde mega
0 głosów
Jest OK
Sie 1, 2017
Piepiórka Użytkownik 27,494 punktów 2
Fajna zabawa dla fandomow jak również super sprawa dla rywalizacji między nimi. Wyzwania są od większości twórców postów pomysłowe i przyciągają do zabawy
0 głosów
Jest OK
Sie 1, 2017

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
219 osób na stronie
2 Użytkowników oraz 217 Gości
Użytkownicy aktualnie na stronie
Dziś posty czytano : 24339 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 1

  1. Riverdale
    114524 punktów
  2. Ananasy Sylwii
    13501 punktów
  3. Shawn Mendes Army
    11876 punktów
  4. Supiwerki
    11494 punktów
  5. Eurowizja
    7823 punktów
  6. Bartek Lovers
    6811 punktów
  7. Remonators
    5762 punktów
  8. Famous In Love
    5746 punktów
  9. YOUNG STARS
    4745 punktów
  10. MUZYKA
    4330 punktów
  11. SERIALE
    4104 punktów
  12. Progress Armia
    4101 punktów
  13. Bambinos
    4062 punktów
  14. The Originals
    3989 punktów
  15. Pretty Little Liars
    3802 punktów
  16. Nintendo
    3553 punktów
  17. 13 Reasons Why
    3463 punktów
  18. Arturonators
    2798 punktów
  19. K-Pop
    2617 punktów
  20. Stranger Things
    2511 punktów
  21. GWIAZDY YOUNG STARS
    2480 punktów
  22. SikorskiSquad
    2256 punktów
  23. Domisiaki
    2197 punktów
  24. Sport
    2102 punktów
  25. FILMY/SERIALE/TV
    1995 punktów
  26. Young Stars News
    1942 punktów
  27. Puthinators
    1878 punktów
  28. The 100
    1663 punktów
  29. Misiaki Sysi
    1506 punktów
  30. GRY
    806 punktów
  31. Team Rieger
    419 punktów
  32. Kluseczki Olgi
    331 punktów
  33. Once Upon A Time
    173 punktów
  34. Ania, nie Anna
    170 punktów
  35. Soy Luna
    140 punktów
  36. Arianators
    132 punktów
  37. Dua Lipa
    115 punktów
  38. God Of War
    108 punktów
  39. INNE
    85 punktów
  40. Pamiętniki Wampirów
    85 punktów
  41. FILMY
    79 punktów
  42. Sony Playstation
    53 punktów
  43. R5Family
    45 punktów
  44. Beautilles
    40 punktów
  45. Selenators
    40 punktów
  46. Podróże
    36 punktów
  47. MMers
    35 punktów
  48. Detroit
    20 punktów
  1. Potterheads
    92 punktów
  2. FILMY
    50 punktów
  3. FILMY/SERIALE/TV
    50 punktów
  1. The 100
    3521 punktów
  2. Riverdale
    1828 punktów
  3. Ananasy Sylwii
    1705 punktów
  4. Supiwerki
    1130 punktów
  5. SERIALE
    1104 punktów
  6. Shawn Mendes Army
    827 punktów
  7. Bambinos
    686 punktów
  8. Remonators
    516 punktów
  9. YOUNG STARS
    484 punktów
  10. Young Stars News
    414 punktów
  11. Bartek Lovers
    366 punktów
  12. MUZYKA
    125 punktów
  13. Once Upon A Time
    52 punktów
  14. Pretty Little Liars
    29 punktów
  15. Domisiaki
    22 punktów
  16. Ania, nie Anna
    18 punktów
  17. KSIĄŻKI
    18 punktów
  18. Stranger Things
    17 punktów
  19. Arturonators
    16 punktów
  20. Dua Lipa
    11 punktów
  21. SikorskiSquad
    10 punktów
  22. Sport
    10 punktów
  23. FILMY
    9 punktów
  24. Eurowizja
    8 punktów
  25. Nintendo
    8 punktów
  26. GRY
    7 punktów
  27. Pamiętniki Wampirów
    7 punktów
  28. Famous In Love
    6 punktów
  29. 13 Reasons Why
    4 punktów
  30. God Of War
    4 punktów
  31. K-Pop
    4 punktów
  32. LUDZIE
    2 punktów
  33. Progress Armia
    2 punktów
  34. Misiaki Sysi
    1 punktów
  1. Ananasy Sylwii
    2209 punktów
  2. Pretty Little Liars
    1656 punktów
  3. Riverdale
    1590 punktów
  4. Bartek Lovers
    1154 punktów
  5. Once Upon A Time
    1088 punktów
  6. Dua Lipa
    1047 punktów
  7. The Originals
    989 punktów
  8. Soy Luna
    986 punktów
  9. Shawn Mendes Army
    944 punktów
  10. Bambinos
    918 punktów
  11. K-Pop
    683 punktów
  12. Supiwerki
    361 punktów
Kontakt Post