NAJWAŻNIEJSZE LINKI - WYKORZYSTAJ PORTAL W 100%
DOŁĄCZ DO GRUPY FANDOMS NA FB! - KLIKNIJ


+2 głosów
(postid: 297885) 
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

W tym poście przedstawię Wam fakty, o których musicie wiedzieć jeśli jesteście fanami Shawna.



#1 O tym chyba każdy wie, ale w razie czego przypomnę.... Shawn ma 19 lat

#2 Urodził się w Toronto 8 sierpnia 1998 roku

#3 Jego mama pochodzi z UK, a tata z Portugalii

#4 Jego siostra Aaliyah ma 13 lat, urodziny ma 15 września

#5 Gdy był dzieckiem nie interesował się muzyką 

#6 Popularność przyniosła mu aplikacja Vine na którą na początku wrzucał swoje filmiki, a dopiero później zaczął wrzucać swoje covery na YouTubea 

#7 Pierwszy raz całował się z dziewczyną w wieku 14 lat

#8 Kiedyś bardzo nie lubił swojego ciała, ale od kiedy chodzi na siłownię to bardzo je polubił

#9 Jego ideał dziewczyny to dziewczyna pozytywna, która ma zawsze dobre poczucie humoru

#10 Jego wadą jest to, ze boi się opinii na swój temat

#11 Ma obsesję na punkcie muffinek, jego ulubionym smakiem jest czekoladowy 

#12 Jego idolem jest Ed Sheeran 

#13 Shawn nie lubi jak dziewczyna pali i przeklina 

#14 Kocha kuchnię włoską i chińską 

#15 Pobił rekord Justina Biebera w kategorii najmłodszy wokalista z pierwszym singlem oraz najmłodszy artysta ze swoim debiutanckim albumem 

#16 Kiedyś upuścił swój telefon do toalety :D 

#17 Shawn ma ponad 185 cm wzrostu i waży około 75 kg

#18 2 lata temu supportował na trasie Taylor Swift 

#19 Panicznie boi się głębokiej wody 

#20 Nie lubi pomidorów, ale za to lubi ketchup 

#21 Uczy się języka hiszpańskiego 

#22 Gdy był mały jego marzeniem było zostać aktorem, architektem albo klaunem 

#23 Shawn miał kotkę Jasmine, która zdechła po 20 latach 

#24 Jego ulubionym członkiem rodziny jest jego siostra

#25 Nienawidzi zimy 

#26 Jego ulubioną nauczycielką była nauczycielka od śpiewu 

#27 Chcę nagrać piosenkę z Eminemem 

#28 Shawn lubi kiedy dziewczyna tańczy 


Teraz przedstawię Wam 5 moich ulubionych piosenek Shawna:

1. Treat you better 

2. Stitches 

3. Mercy 

4. Roses 

5. Theres nothing holdin me back 


Mam nadzieję, że z tego posta dowiedzieliście się czegoś nowego o Shawnie. 









OCENA JAKOŚCI

Uważasz, że ocena jest nieuczciwa? Zgłoś to przyciskiem "zgłoś" na dole, a administracja portalu sprawdzi tą ocenę!
JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja?
6
OK
17
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
1
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 3024 punktów za:

Jakość:20Popularność:2853
Wsparcie:47Ocena i wartość ocen:2
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:94
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

Fandomy ludzi, którzy chcą się pokazać :)
JakubWichowski Użytkownik 194,176 pkt
2,853 czytelników Sie 11, 2017

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Podpisz się (nick, imię etc.)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

7 Komentarzy

opsmyzenere Użytkownik 48,182 pkt
Super post! Jeszcze mogłeś dodać, że wystąpił w swoim ulubionym serialu, The 100 ;)
+2 głosów
Sie 11, 2017
torraxo Użytkownik 3,318 pkt
fajny post, w the 100 swietnie spiewal haha <3
+2 głosów
Sie 11, 2017
izax Użytkownik 5,212 pkt
Super post!
+1 głos
Sie 11, 2017
_xcarox_ Użytkownik 19,342 pkt
Post jest świetny <3
+1 głos
Sie 11, 2017
Kotna Użytkownik 1,754 pkt
Nie wiedziałam jednego (#14).
Fajny post❤️
+1 głos
Sie 11, 2017
pysiaczekq Użytkownik 30 pkt
Chyba już wiem skąd jeden youtuber ,wiedział o niektórych rzeczach nie będąc fanem Mendesa.
0 głosów
Sie 13, 2017
Lena Szostak Użytkownik 67 pkt
Superancki post!
0 głosów
Wrz 5, 2017

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
106 osób na stronie
10 Użytkowników oraz 96 Gości
Użytkownicy aktualnie na stronie
Dziś posty czytano : 4149 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 1

Największe fandomy

  1. The 100
    119 osób
  2. Riverdale
    117 osób
  3. Ananasy Sylwii
    113 osób
  4. Bartek Lovers
    109 osób
  5. Bambinos
    102 osób
  6. Supiwerki
    60 osób
  7. Arturonators
    54 osób
  8. Shawn Mendes Army
    32 osób
  9. SikorskiSquad
    32 osób
  10. Domisiaki
    28 osób
  11. Once Upon A Time
    27 osób
  12. Pretty Little Liars
    19 osób
  13. Pamiętniki Wampirów
    13 osób
  14. Remonators
    12 osób
  15. Misiaki Sysi
    12 osób
  16. Kluseczki Olgi
    10 osób
  17. Famous In Love
    9 osób
  18. Donaty Agaty
    7 osób
  19. GRY
    5 osób
  20. FANDOMS YOUTUBE
    5 osób
  21. Temorki
    5 osób
  22. Dua Lipa
    4 osób
  23. The Good Place
    3 osób
  24. PC
    2 osób
  25. Life Is Strange
    1 osób
  26. TALENTY
    1 osób
  27. Nintendo
    1 osób
Kontakt Post