NAJWAŻNIEJSZE LINKI - WYKORZYSTAJ PORTAL W 100%
DOŁĄCZ DO GRUPY FANDOMS NA FB! - KLIKNIJ


+22 głosów
(postid: 126603) 
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

Ten post powinien pojawić się już dawno - wciąż jednak pracowaliśmy nad nowymi funkcjonalnościami, ktore powodowały, że opóźniliśmy publikację tych informacji... aż do teraz. Sprawdźcie jak aktualnie można zdobywać punkty w serwisie - niektóre wartości zostały zmienione! Aktualnie - bo najpewniej będzie ta lista rosła :-) Pamiętaj też zarejestrować się w serwisie - bez tego nie możesz zdobywać punktów ! :)

Przede wszystkim - publikuj posty

To najważniejszy sposób, by zdobyć punkty. Najistotniejszy, bo powoduje, że serwis żyje. Dostaniesz 40 punktów za każdy post zaakceptowany do publikacji (wszystkie posty są moderowane - gdy jakiś napiszesz, trafi do akceptacji edytorów lub moderatorów. Edytorzy to opiekunowie fandomu). Odbierzemy Ci jednak te punkty, jeśli post będzie ukryty - tym samym nawet jeśli ktoś przez przypadek zaakceptuje Ci treść, nic to nie da, bo z pewnością szybko zostanie zdjęty. 


Postanowiliśmy zwiększyć ilość punktów za pisanie postów - zwyczajnie ma to dla nas znaczenie, a obecnie nie jest już łatwo trafić na główną. Piszcie posty, a punkty na pewno będą Wam rosły :)

...i bądź w nich aktywny

Nie musisz pisać postów jeśli nie masz na nie pomyslu - nie ma nic gorszego jak klonowanie treści, tym bardziej ,że obecnie w panelu moderatorow oczekuje już ponad 500 postów oczekujących do akceptacji ! Tak duża ilość treści powoduje, ze wybieramy tylko najlepsze z najlepszych . Jeśli więc jakiś post trafi na stronę, po prostu go przeczytaj i spróbuj ciekawie skomentować. Jeśli napiszesz najciekawszy komentarz, dostaniesz aż 30 punktów. To połowa tego, co nowy post, który napiszesz w serwisie !

...a najlepiej, jeśli napiszesz post z aktywnością użytkowników

Postaraj się jednak czasem napisać jakiś post, a przyznamy Ci dodatkowe 20 punktow za każdy post, który będzie miał wybrany komentarz . Reasumując - możesz otrzymać aż 60 punktow za każdy aktywny post. Połowę z tego przyznamy natomiast najlepszej osobie komentującej ten post. Chyba uczciwy deal, prawda ?

Aktywność jednak jest ważna

Nie zawsze możesz jednak chcieć pisać super ciekawe komentarze. Czasem chcesz po prostu wyrazić szybką opinię na jakiś post, pochwalić kogoś etc. Możesz to zrobić i damy Ci także za to punkty. Dostaniesz 1 punkt za komentarz oraz dodatkowo 1 punkt za każdą odpowiedź w komentarzu. Doceniamy więc Twoją aktywność i Ci za nią dziękujemy - aktywność ta jest bardzo istotna w kontekście rankingu TOP100 , bowiem cokolwiek zrobisz na stronie, dostaniesz za to punkt w tym rankingu, a to przecież bezpośrednio wpływa na to, czy Twoje punkty zdobyte w danym tygodniu trafią na konto fandomu, czy nie !

Atrakcyjne treści to dodatkowe punkty - za każdym razem

Nawet jeśli nie uzyskasz statusu najlepszego komentarza , zawsze możesz się o niego starać, dostając lajki do Twoich komentarzy. Za każdy pozytywny głos do komentarza otrzymasz 1 punkt ... ale uważaj - użytkownicy, którzy mają ponad 1000  punktów mogą Ci przyznać też negatywny głos - stracisz wówczas aż 3 punkty ! Oceniaj komentarze - możesz otrzymać 1 punkt za każdą ocenę komentarza :) 


Zdecydowaliśmy punktować ocenianie komentarzy, chcąc wywołać w nich większą aktywność oraz ich czytanie. Dzięki temu ważniejsze komentarze będą znacznie lepiej widoczne i częsciej przez Was wyróżniane :) Mimo wszystko, wprowadzony został limit oceniania na godzinę , aby uniknąć zdobywania punktów na siłę :)


Niezwykle istotne są też punkty za posty - użytkownicy mający 500 punktów w serwisie, mogą oceniać posty , a użytkownicy mający 1000 punktow, mogą też te posty ocenić negatywnie. Za każdą ocenę postu dostaniesz także 2 punkty . Jeśli Twój post dostanie pozytywną ocenę dostaniesz 5 punktów , ale jeśli zgarnie negatywa, ukaramy Cię aż 10 punktami ujemnymi !


Zmiany te są istotne - chcemy byście częściej oceniali treści w serwisie , by te najciekawsze były wyraźnie lepiej widoczne a wartość np. +20 przy postach nie była już niczym szokującym :)

Polecany post to teraz bonus nawet 100 punktów

Pamiętaj, że Twój post może zostać uznany za polecany . Jeśli tak się stanie, administracja serwisu (uprawnienia do tego mają wyłącznie admini serwisu) przyzna Ci nawet 100 punktów premii ! Jak wpłynąć na taki zastrzyk? Oceniaj posty , a na pewno staną się one bardziej widoczne dla administracji, która ma szansę wówczas szybciej zareagować :)

Koniecznie słuchaj Radio Young Stars

Niezwykle istotną szansą na punkty jest jednak...samo Radio Young Stars (http://www.radioyoungstars.pl ) . Wszyscy prezenterzy radia mogą przyznać nawet 100 punktów na godzinę audycji , co oznacza, że każdego dnia Radio rozda przynajmniej 600 punktów . W radiu odbywają się też audycje specjalne, podczas których przyznamy jeszcze więcej punktów. Najwięcej możesz wygrać w programach fandomowych (zwykle 20:00 - 21:00 oraz weekendy), audycji Ranking TOP20 w niedziele od 19:00 , audycji Bitwa Fandomów w piątki od 19:00 oraz audycji PlayIN w każdy wtorek od 19:00 . W tej ostatniej do wygrania jest nawet 1000 punktów na osobę ! Czytaj serwis, a na pewno żadna ważna audycja Cię nie ominie ! Dzwoń także do radia - jeśli się dodzwonisz, dostaniesz automatyczne 10 punktów - tylko za to, że udało Ci się wbić na antenę :)


Za co jeszcze dostaniesz punkty? Prezenterzy prześcigają się w nowych pomysłach. Włącz Radio a na pewno Cię zaskoczymy jak wiele masz możliwości ! :) Punkty rozdajemy praktycznie w każdej audycji na żywo, codziennie między 15:00 a 21:00 .

Wszystkie zmiany w punktacji wpływają na wszystkie zdobyte punkty w serwisie

Nie musisz się martwić, że osoba X, która teraz napisze post dostanie 40 punktów, a Ty miałeś tylko 20 . Jeśli zmienimy ilość punktów za daną opcję, zmiany zostaną zaktualizowane wszystkim użytkownikom za wszystkie działania w historii serwisu . Nie zdziw się więc, jeśli po zalogowaniu dzisiaj nagle okazało się, że masz np. 2x więcej punktów :)

Nie zapomnij wybrać fandomu, dla którego przeznaczysz swoje punkty !

Pamiętaj, że fandom wybierasz zawsze w swoim profilu (przejdź: http://fandoms.pl/account ) i możesz go zawsze zmienić . Liczy się ostatecznie ten fandom, który będzie widoczny w niedzielę rano - wtedy bowiem najczęściej następuje podsumowanie rankingu danego tygodnia liczone od niedzieli 00:00 do każdej soboty, do 24:00 ! :)


Nie zapomnij tego zrobić, bo wszystkie punkty, które zdobędziesz przepadną ! 

Nie musisz się martwić o żaden "hejt" za wybranie danego fandomu - informacja o tym, dla jakiego fandomu zbierasz punkty trafia wyłącznie do administratorów serwisu . Nie widzą jej także edytorzy , aby nie doszło do nadużyć w temacie np. odrzucania postów od osoby zbierającej dla konkurencyjnego fandomu.

Nowe opcje? Na pewno nastąpią . Masz pomysł? Podziel się nim z nami ! :)

Możecie liczyć na nowe szanse na punkty. Jeszcze dziś ogłosimy Wam punkty za odpowiedzialnych edytorów dla fandomu, pracujemy już także nad punktami za logowanie w serwisie (raz na 24h) ... śmiało możecie nam jednak zgłosić nowe możliwości by otrzymać punkty. Jeśli macie pomysły, śmiało, podzielcie się nimi z nami w komentarzach ! :)


I jak? Teraz wszystko jasne? :)


OCENA JAKOŚCI

Uważasz, że ocena jest nieuczciwa? Zgłoś to przyciskiem "zgłoś" na dole, a administracja portalu sprawdzi tą ocenę!
JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja?
0
OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 1703 punktów za:

Jakość:20Popularność:840
Wsparcie:3Ocena i wartość ocen:22
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:730
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

inne
Piotr Baranowski Zarząd 1,210,214 pkt
840 czytelników Lut 25, 2016

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Podpisz się (nick, imię etc.)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

73 Komentarzy

beata_b99 Użytkownik 66,241 pkt
Tak dla mnie wszystko jasne ale wczoraj próbowałam wytłumaczyć znajomym za co się dostaje tutaj punkty a tutaj proszę w końcu pojawił się post, gdzie wszystko jest ładnie wyjaśnione :)
+28 głosów
Lut 25, 2016
Chanel Użytkownik 509,863 pkt
Jeszcze nie do końca połapałam się w działaniu tej strony, ale ten post chyba trochę mi rozjaśnił w głowie o co chodzi :) Wiem już więcej, więc może i moja aktywność się zwiększy, bo jak do tej pory, to czasami bałam się napisać, żeby nie zrobić z siebie wariatki :) Dla mnie ten post był bardzo przydatny :)
+19 głosów
Lut 25, 2016
tawesołazołza Użytkownik 18,171 pkt
Wszystko jasne! :)
i dowiedziałam się dlaczego mam więcej punktów niż wczoraj miałam :D nie mogłam do tego dojść, a ten post mi to wyjaśnił :)
+16 głosów
Lut 25, 2016
Robs Użytkownik 5,078 pkt
W tak krótkim czasie bardzo szybko się rozwija Twoja strona Piotek . Bardzo fajnie że mogę w niej się udzielać :)
+14 głosów
Lut 25, 2016
LodofanaticaPaty Użytkownik 2,945 pkt
Racja! Mega stronka!
Nitka xD Użytkownik 5,087 pkt
Teraz już wiem skąd się u mnie wzięło aż tyle punktów dzisiaj :D Nareszcie wiem za co dostaję punkty, więc super, że taki post powstał :) Czekam na nowsze aktualizacje i jak mi samej wpadnie coś do głowy automatycznie dam znać :)
+13 głosów
Lut 25, 2016
LodofanaticaPaty Użytkownik 2,945 pkt
Szkoda tylko, że była drama z najlepszymi komentarzami i teraz jakoś 400 pkt mniej mam :/
Nitka xD Użytkownik 5,087 pkt
Serio? Co się stało?
molfesistaspl Użytkownik 1,191 pkt
Ale dużo się dowiedziałam . Fajnie , ze wprowadziliscie takie zmiany . Bardzo na pewno one pomogą . Post oczywiście cały przeczytałam . Pozdrawiam ♡
+6 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Tego posta brakowało c:
Paprotka Użytkownik 12,043 pkt
Super post! Wreszcie wiem jak zdobywać punkty i nie muszę się nikogo pytać. Wielkie dzięki! Zmiany jak najbardziej na plus :) Byłam bardzo zdziwiona podwojona liczba punktów ale teraz juz wszystko wiem. Dziękuje :)
+6 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Popieram całkowicie  :)
Mateusz Kiejnig Użytkownik 5,686 pkt
Woow duże zmiany ale wszystko idzie w dobrą stronę. Więcej możliwości zdobycia punktów. Z komentarzami też bardzo fajna opcja, może w końcu więcej osób zacznie je czytać
+5 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Osoby zaczynają  je rzeczywiście czytać xD
reniferek piękny Użytkownik 5,836 pkt
To dobry pomysł! Teraz zapewne będzie więcej aktywności. Gratuluję pomysłu!
+5 głosów
Lut 25, 2016
Emi Użytkownik 17,603 pkt
Wszystko dokładnie napisane dziękuję  ☺
+5 głosów
Lut 25, 2016
tinka1234567890 Użytkownik 7,572 pkt
Przydatny post i nawet fajne <3
+4 głosów
Lut 25, 2016
mietoffa Użytkownik 916 pkt
Mega fajne te nowe aktualizacje! :) Cieszę się z rozwinięcia opcji punktowania ^^ Chociaż przyznam, ze zdziwiłam się jak zobaczyłam na moim profilu ok. 60 punktów więcej :P Jedyne co mnie zastanawia, to czy osoby, które mają +1000 punktów nie zaczną specjalnie minusować niektórych postów :/ A co do pomysłów, to byłoby fajnie, jakby za każdą odpowiedź na swój post przyznawano 1 punkt dla autora ;)
+4 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Przyznam, że poważniejszy problem :/
Klaudia Gorzkowska Użytkownik 7,497 pkt
Dobre udogodnienia :D
+4 głosów
Lut 25, 2016
Edzikkkk Użytkownik 4,043 pkt
Dokładnie! ^^
Maria Kotowska Użytkownik 768 pkt
Super, że pojawił się post wyjaśniający wszystkie możliwości zdobycia punktów! :D Wszystko jest teraz jasne i wygodnie wyjaśnione! Dzięki Piter! <3 <3 <3 :D
+4 głosów
Lut 25, 2016
Magda25 Użytkownik 1,645 pkt
Jasne! :D
+3 głosów
Lut 25, 2016
Lodofanatica Użytkownik 2,299 pkt
To mi wyjaśnia ten nagły "zastrzyk" punktów haha ;) Zmiany jak zwykle są na plus. Cieszę się, mogąc widzieć, jak ta strona się zmienia i staje się lepsza z dnia na dzień <3
+3 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Tez nie ogarnęłam tego- 1790 pkt... Atu nagle ponad 2000 xD
Mad Użytkownik 381,097 pkt
Strona się coraz bardziej rozwija ♥ Oby tak dalej, bo jest coraz ciekawiej ;)
+3 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Dokładnie tak c:
mtroczynska Użytkownik 3,970 pkt
Piotrek napisałam wczoraj do Ciebie na priv moje propozycje dotyczące zmian. Nie chciałabym tutaj tego jeszcze raz pisać bo niektòre fandomy mogą się obrazić na mnie ;)
+3 głosów
Lut 25, 2016
Piotr Baranowski Zarząd 1,210,214 pkt
sprawdzę :)
Wiktoria Bąk Użytkownik 12,080 pkt
To dlatego taką zmianę miałam po dzisiejszym zalogowaniu :D Super Surprise :D
+3 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Dokładnie xD
Lifresh89 Użytkownik 1,113 pkt
Wreszcie jakoś to ogarnęłam, mimo że większość już poznałam będąc na stronie :D
+3 głosów
Lut 25, 2016
Natalcia Użytkownik 5,007 pkt
Oh my got, nie wiem dlaczego, ale dostałam aż 1000 bonusowych punktów i po tym artykule starałam się dotrzeć, w jaki sposó to mi się udalo- jednak nadal nie wiem, nigdzie nic nie pisze o 1000 xcDDD
Dobra, teraz juz wiem :)
Edzikkkk Użytkownik 4,043 pkt
Świetnie, że w końcu jest jaśniej co do punktacji. Fajne jest też to, że mamy teraz więcej możliwości na zdobywanie punktów. Świetnie się ta strona rozwija i w ogóle super że taka strona powstała! Dzięki temu można się wiele dowiedzieć o zespołach/artystach, których się wcześniej nie znało! Ogółem wielkie dzięki za rozjaśnienie sytuacji, super że w końcu powstał o tym post :)
+2 głosów
Lut 25, 2016
julsonlujka Użytkownik 1,904 pkt
Ja niestety nie mam żadnych pomysłów :( Wow - tyle opcji na zdobycie punktów! :D
+2 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Każdy ma coś w czym jest dobry- posty, komentowanie, ocenianie :)
Brzoza Użytkownik 4,351 pkt
fajnie że wreszcie wszystko w jednym miejscu! :D
+2 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Właśnie! Bo tego brakowało;)
Emily Dzban Użytkownik 1,207 pkt
Bardzo przydatny post dzięki piter ;) Jestem na tym portalu zaledwie od kilku dni i nie za bardzo jeszcze wiedziałam co do czego służy i ile punktów się za co dostaje. I też się dzisiaj zdziwiłam że jak się zalogowałam że mam aż tyle punktów teraz już wszystko jasne :D Dzięki za wyjaśnienie wszystkiego.
+2 głosów
Lut 25, 2016
Wiska16 Użytkownik 535 pkt
Wszystko jasne i naprawdę fajny pomysł :D.
+1 głos
Lut 25, 2016
ZuzaAriantor Użytkownik 1,315 pkt
Cieszę się że ten post powstał ponieważ przyznam że miałam problemy z niektórymi rzeczami dotyczącymi punktów, ale teraz już wszystko rozumiem więc super :D Fajne opcje wszystko super :)
+1 głos
Lut 25, 2016
Madzik1711 Użytkownik 581 pkt
I po tym poście juz wszystko jasne
+1 głos
Lut 25, 2016
Koteł Użytkownik 3,007 pkt
Chyba jasne! :) Dobrze, że teraz bardziej aktywne posty dostaną więcej punktów :)
+1 głos
Lut 25, 2016
xLadyOfKorea Użytkownik 7 pkt
Zaczynam ogarniać 8)
+1 głos
Lut 25, 2016
Annevue Użytkownik 649,838 pkt
Genialne, ale nie rozumiem do końca o co chodzi z ukrytymi postami, na jakiej zasadzie jedne posty są ukryte a jedne nie?
Te negatywne komentarze świetny pomysł, wreszcie nie będę musiała pod postem widzieć "super post" itd. choć sama czasami nie wiem co napisać. Ale spowoduje, że każdy będzie się przykładał do komentarzy a nie nabijał je tylko.
Zresztą jestem zdania, że każdy wkłada serce ♥ w posta, a wiec należy poświęcić czas na przeczytanie posta i danie normalnego komentarzu, a nie :P
Ujemne punkty za post :O wow, przestraszyłam się mam nadzieję, że nie będzie tuta nie uczciwej konkurencji i podejdziemy na ten temat fair play.
Za logowanie się? Ja się od poniedziałku jak ruszyła TOP100 nie wylogowałam wcale - jaja xD
+1 głos
Lut 25, 2016
Mrozz Użytkownik 686 pkt
Cieszę się, że powstał ten post, że nareszcie wszystko jest dobrze, prosto wytłumaczone. :)
+1 głos
Lut 25, 2016
Dominguezowa Użytkownik 5,605 pkt
Świetnie, że została podwyższona ilość punktów za pisanie postów. Opcja z najlepszymi komentarzami też świetna. ;)
+1 głos
Lut 25, 2016
blackyx37 Użytkownik 7,936 pkt
bardzo fajnie, że pojawił się ten post ! wszystko zostało wyjaśnione :)
+1 głos
Lut 25, 2016
mtroczynska Użytkownik 3,970 pkt
Fajnie by było gdybyście stworzyli apke :D szybciej,wygodniej i częściej bym wchodziła :*
+1 głos
Lut 25, 2016
scarlett_01 Użytkownik 3,082 pkt
To warto się starać o punkty teraz! :))))
+1 głos
Lut 25, 2016
PIPI <3 Użytkownik 1,905 pkt
a ja właśnie sie dziwilam skad mam o 200pkt wiecej :D teraz juz wszytsko jasne! nawet lepiej niz bylo dotychczas <3
+1 głos
Lut 25, 2016
Kaczory Użytkownik 1,628 pkt
Jak dobrze, że pojawił się taki post, bo miałam dość tłumaczenia innym jak to robić. Wyręczyłeś mnie Piotrze, dziękuję!
+1 głos
Lut 25, 2016
Sarenkaxx Użytkownik 404 pkt
Dziękuję za ten post❤ w końcu zaczynam łapać o co tu chodzi
Jestem tu niedługo, bo tylko parę dni i nie do końca wiedziałam za co punkty o co chodzi z tymi ocenami, ale trochę mi na szczęście wyjaśniłeś(bo nie wszystko jeszcze ogarniam, ale sam rade xx) pozdrawiam
+1 głos
Lut 26, 2016
JusiaBacikowa Użytkownik 8,917 pkt
Wszystko jasne !!
0 głosów
Lut 25, 2016
Olaa xx Użytkownik 9,032 pkt
Super by było, jakby wmotikonka serduszka była na portalu  " <3 "
0 głosów
Lut 25, 2016
natalia16 Użytkownik 923 pkt
Wszystko jasne! :D
0 głosów
Lut 25, 2016
Panda1 Użytkownik 3,223 pkt
WOW i dzięki tym zmianom mam 1200 punktów hah :D
0 głosów
Lut 25, 2016
anonim Użytkownik
Piter ty masz głowę do tego wszystkiego ...
Sama bym nie wpadła na takie genialne pomysły, teraz o wiele łatwiej zbierać punkty :)
Dzieki :*
0 głosów
Lut 25, 2016
Borderdash Użytkownik 911 pkt
To, że serwis się rozwija, według mnie jest jak najbardziej na plus! :D
0 głosów
Lut 25, 2016
Pawia Pszczółka Użytkownik 118 pkt
może jak ktoś 1 godzinę będzie na tym czymś to dostanie 10 pkt czy coś :D
albo 10 pkt za najgorszy komentarz
albo 10 pkt za to że ktoś napisał post ale był niezbyt dobry żeby został zaakceptowany
a jakby dodać też takie cuś jak punkty za aktywność w jednym dniu, czyli że taki ranking kto najwięcej punktów w jednym dniu dostanie to dostanie jakieś dodatkowe punkty i np. jak ktoś mu skomentuje czy lajknie post to dostanie 10 pkt za aktywność pod tym xD
0 głosów
Lut 25, 2016
krzysieg Użytkownik 5,490 pkt
Bardzo fajnie i dokładnie wszystko jest wytłumaczone. Chyba już do końca się w tym połapałam. :D
0 głosów
Lut 25, 2016
idkjulk.axx Użytkownik 3,752 pkt
Mega :D
Przed chwilą weszłam na stronę i zamiast 724 (chyba) punktów zobaczyłam 1.162 xd Na początku myślałam, że jakaś pomyłka czy coś,  a teraz wszystko rozumiem :D
Fajnie,że powstają nowe opcje - to sprawia, że strona coraz bardziej się rozwija i staje się coraz bliższa perfekcji :D Można tu serio miło spędzić czas, poznać nowych artystów :) <3
0 głosów
Lut 25, 2016
multiulti Użytkownik 5,363 pkt
Dziękuję za ten post! :)
Wiele wyjaśnił, czekam na kolejne możliwości zdobywania punktów :)
0 głosów
Lut 25, 2016
Faithless Użytkownik 9,050 pkt
Dobrze, że wszystko jasno jest napisane, bo sama uczyłam się metodą prób i błędów jak funkcjonuje cała strona :) więc dobrze że jest wytłumaczone, nowi użytkownicy będą mieli jasną sytuację :)
0 głosów
Lut 25, 2016
Agata9893 Użytkownik 93 pkt
No i wszystko jasne.:)
0 głosów
Lut 25, 2016

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
127 osób na stronie
0 Użytkowników oraz 127 Gości
Dziś posty czytano : 21729 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 8

Największe fandomy

  1. Riverdale
    127 osób
  2. The 100
    122 osób
  3. Ananasy Sylwii
    119 osób
  4. Bartek Lovers
    111 osób
  5. Bambinos
    110 osób
  6. Supiwerki
    68 osób
  7. Arturonators
    57 osób
  8. Shawn Mendes Army
    39 osób
  9. SikorskiSquad
    32 osób
  10. Domisiaki
    29 osób
  11. Once Upon A Time
    27 osób
  12. Donaty Agaty
    23 osób
  13. Pretty Little Liars
    20 osób
  14. Pamiętniki Wampirów
    13 osób
  15. Remonators
    12 osób
  16. Misiaki Sysi
    12 osób
  17. Kluseczki Olgi
    10 osób
  18. Famous In Love
    9 osób
  19. GRY
    6 osób
  20. FANDOMS YOUTUBE
    5 osób
  21. Temorki
    5 osób
  22. Dua Lipa
    4 osób
  23. Life Is Strange
    3 osób
  24. The Good Place
    3 osób
  25. PC
    2 osób
  26. TALENTY
    1 osób
  27. Nintendo
    1 osób
  1. Riverdale
    340563 punktów
  2. Bartek Lovers
    37924 punktów
  3. Supiwerki
    37103 punktów
  4. The 100
    33082 punktów
  5. SikorskiSquad
    27867 punktów
  6. Young Stars Festival
    27129 punktów
  7. SERIALE
    18955 punktów
  8. Life Is Strange
    17251 punktów
  9. Ania, nie Anna
    17090 punktów
  10. Ananasy Sylwii
    14864 punktów
  11. GRY
    14851 punktów
  12. Famous In Love
    13777 punktów
  13. Once Upon A Time
    12943 punktów
  14. Domisiaki
    12674 punktów
  15. FILMY/SERIALE/TV
    12642 punktów
  16. Arturonators
    12489 punktów
  17. Shawn Mendes Army
    11999 punktów
  18. Bambinos
    11629 punktów
  19. YOUNG STARS
    11126 punktów
  20. Pretty Little Liars
    10322 punktów
  21. Remonators
    9418 punktów
  22. Eurowizja
    9361 punktów
  23. GWIAZDY YOUNG STARS
    7915 punktów
  24. Nintendo
    4929 punktów
  25. Detroit
    4887 punktów
  26. Dua Lipa
    4861 punktów
  27. MUZYKA
    4765 punktów
  28. KSIĄŻKI
    4423 punktów
  29. INNE
    4417 punktów
  30. Forza
    4215 punktów
  31. Progress Armia
    4197 punktów
  32. The Originals
    4082 punktów
  33. Misiaki Sysi
    3722 punktów
  34. 13 Reasons Why
    3623 punktów
  35. Pamiętniki Wampirów
    3481 punktów
  36. Stranger Things
    2950 punktów
  37. K-Pop
    2645 punktów
  38. American Horror Story
    2466 punktów
  39. God Of War
    2433 punktów
  40. Young Stars News
    2258 punktów
  41. Sport
    2190 punktów
  42. FILMY
    2082 punktów
  43. Puthinators
    1893 punktów
  44. Przygodowe
    1080 punktów
  45. Tomb Raider
    784 punktów
  46. Playstation VR
    663 punktów
  47. FPS
    603 punktów
  48. Team Rieger
    546 punktów
  49. Uncharted
    474 punktów
  50. PC
    473 punktów
  51. Kluseczki Olgi
    405 punktów
  52. MMers
    296 punktów
  53. Arianators
    278