Fandomy

Zasady akcji Twórz z nami strefę fanów YoungStars.pl na Fandoms: kliknij
Dołącz do oficjalnej grupy Fandoms na Facebooku: tutaj

+14 głosów

Oglądajac Violettę na pierwszy rzut oka nie widać żadnych zakłóceń fabuły. Niby wszystko leży jak powinno. A jednak gdy ktos sie zagłębi moze znaleźć sprawy, które wychodzą poza schemat. Oto niektóre z nich:

Śmierć Antoniohttp://fandoms.pl/king-include/buzzupload/były_dyrektor-2358257905.png

Jedno z najsmutniejszych wydarzeń w serialu czyli śmierć kochanego przez wszystkich właściciela Studio 21/On Beat - Antonio. Ale co jest nie tak? Otórz Antonio uporczywie nie chciał jechać z uczniami do Barcelony, mimo iż było to dla nich ważne. Przed wylotem wygłosił piękną mowę, która badźmy szczerzy miała mocny charakter pożegnalny... na zawsze. Również jego rozmowa z Gregorio może świadczyć o tym, że Antonio wiedział, że umrze. Ale jak to? Możliwe, że był chory ale nawet jeśli, to w jakimś małym stopniu bo nie było po nim nic widać. Przecież człowiek na granicy śmierci, gdy już wie o swoim końcu zwykle nie jest już wstanie funkcjonować. W serialu również nie była podana przyczyna jego śmierci. Studio natomiast miało wiele długów. Zatem czy możliwe jest, iż Antonio popełnił samobójstwo? 

Rodzina Ludmiły

Jeden z błędów, który zauważyła juz spora grupa V-lovers. Ludmiła w 1 sezonie była typową córeczką tatusia. Nie był on pokazany lecz dziewczyna non stop do niego wydzwaniała, lub o nim mówiła. Wlaśnie on załatwił pracę ojcu Tomasa w Buenos Aires. Ludmi proponowała też Antonio, że może on pomóc Studio, jeżeli ona dostanie główną rolę w spektaklu. W 2 sezonie temat zaginął i o rodzinie Ludmiły nie było nic słychać. Rewolucję przyniósł 3 sezon. Okzało się, że jej rodzice są rozwodnikami i mieszka ona jedynie z matką. Z ojcem natomiast nie miała kontaktu odkad była malutka przez intrygi matki. Można nawet powiedzieć, że swojego ojca praktycznie nie znała. Więc jaka jest prawda? Scenarzyści najwyraźniej się zapomnieli i popełnili naprawdę widoczny błąd. Nikt sprawy wciaż nie wyjaśnił.

Czy Gregorio jest prawdziwym ojcem Diego?

Tutaj jedna z moich teorii, do której doszłam oglądajac ponownie 1 sezon. Ale zacznijmy od końca. W 2 sezonie pojawił się Diego, który szukał swojego ojca. Ludmiła zachęciła go do intrygi, ponieważ twierdziła, iż jest nim Gregorio. Pod koniec sezonu sprawa potwierdziłą się przez znamię widniejące na plecach obu mężczyzn. Lecz jedna rzecz sie nie klei. W 1 sezonie kilkakrotnie był potwierdzany wiek Gregorio. 30 lat. Mówił to podczas jednej z kłótni. Następnie Pablo mówił, że ma 30 lat, a jak wiadomo byli oni w tym samym wieku (również było powiedziane w serialu). Aktor grajacy Gregorio - Rodrigo Pedreira, również wcale stary nie jest. Przyjmujac, że Diego jest w wieku Violetty (choć osobiście wydaje mi się, że jest starszy), ma on podczas 1 sezonu 17 lat. Więc wychodzi na to, że gdy Diego sie urodził Gregorio miał 13 lat. Mężczyzna mówił też, że miał żonę, ale na pewno gdy był juz dorosły. Więc jakie jest prawdopodobieństwo pokrewieństwa Diego i Gregorio? 

Angelica

Imię, które prawdopodobnie niewielu pamięta. Jest to babcia Violetty. Pojawiłą się ona kilka razy w 1 sezonie włącznie z ostatnim odcinkiem. W 2 sezonie jednak już nic nie było o niej wiadomo. Nie odwiedziła swojej rodziny przez następne 2 lata, ani nikt o niej nie wspominał. Czy to nie dziwne? Nie pojawiła się również na ślubie córki. Oglądajac tą scenę kilkakrotnie, nie wyłapałam jej twarzy ani razu. Kolejny błąd scenarzystów. Zapomnieli o miarowo ważnej postaci w rodzinie głównej bohaterki. 


Nie jest to również jedyny przypadek znikających postaci. Przypominam o takich osobach jak: Luka, Napoleon, Braco. Tak jak zniknięcie Luki dało się jakoś wytłumaczyć wyjazdem do włoch, to pozostałych chłopców już niekoniecznie.

To by było na tyle z takich bardziej ważnych wątków. Można też znaleźć takie małe aka BIEDNY Tomas, który co odcinek ma inne conversy ale nie są one aż tak ważne z tego co mi się wydaje. A wy może zauważyliście jeszcze jakieś błędy? Napiszcie w komentarzu :)

Jaka jest Twoja reakcja na ten post?
0
Jest OK
0
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 778 punktów za:

Jakość:20Popularność:427
Wsparcie:1Ocena i wartość ocen:14
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:260
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych postów z napisanych w tym fandomie)

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

Violetta
Pala Czekaj Użytkownik 1,779 punktów 2
427 czytelników Kwi 23, 2016

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Twoja wyświetlana nazwa na stronie (opcjonalnie)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

26 Komentarzy

Katarina Użytkownik 3,413 punktów 1 2
Ale świetny post, brawo, brawo, brawo
Co do błędów, choć może bardziej nielogicznością, były te wszystkie sceny z przebierankami. W drugim sezonie Violetta nie poznaje ojca, bo założył perukę, okulary i inny strój, a w trzecim Leon nie poznaje Violetty, bo ma perukę i okulary. W normalnym życiu taka sytuacja nie miałaby prawa zaistnieć, żeby nie poznać tak bliskich osób tylko przez niewielkie zmiany w wyglądzie. Przecież wystarczy się lepiej przyjrzeć, poza tym zdradza głos, sposób poruszania się, gesty. Powiem szczerze, ze ta ostatnia sytuacja sprawiła, że moja przygoda z tym serialem zakończyła się. Nie lubię jak ktoś robi z ludzi idiotów.
To samo w pierwszym sezonie, kiedy Violetta chodziła do studia i był ten konkurs talentów, który organizował Youmix. Całe miasto wyobwieszane plakatami z Violettą na pierwszym planie, a German ani jednego nie zauważył... Wszyscy jego znajomi oglądali i nikt mu o tym nie powiedział, ze Violetta tam występuje, no sory...
Wiem, że latynoskie telenowele są na bakier z rzeczywistością, ale bez przesady...
+16 głosów
Jest OK
 
Najlepszy komentarz
Kwi 23, 2016
Pokaż 2 poprzednich odpowiedzi
Katarina Użytkownik 3,413 punktów 1 2
Przez takie błędy twórcy stracili szansę na zainteresowanie filmem starszej wiekowo publiczności. Ja, z racji tego, że uwielbiam telenowele, nie jestem zbyt wymagająca w kwestii logiczności filmu , no ale bez przesady. Choć fakt faktem, film był przeznaczony dla młodszej grupy wiekowej i im to raczej nie przeszkadzało, sądząc po wynikach oglądalności, więc swój cel osiągnęli
beata_b99 Fan 127,974 punktów 2 6 17
Oglądając ten serial w ogóle nie dopatrzyłam się tych błędów. Nie interesuję się nim aż na tyle. Jak dokładnie musiałyście oglądać ten serial, żeby wyłapać to wszystko, na co przecięty widz w życiu by nie zwrócił uwagi To co piszesz wydaje się logiczne i widać, że ta fabuła jest niedopracowana. Ale w serialu disneya można by się tego spodziewać, bo jakie dziecko, by doszło do takiego wniosku...
+10 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Chachi Użytkownik 8,699 punktów 3 10
Czekałam, aż ktoś poruszy ten temat.
Co do pierwszego, wątpie w to, by w serialu disneya w ogóle wpadli na samobójstwo. Mam lepszą teorie - był ciężko chory, i miał mieć operację ratującą życie. Przeczuwał, że ona się nie uda. Bam, tyle w temacie. Nie wydaje mi się, że postać Antonio mogłaby popełnić samobójstwo.
Wątek ojca Ludmiły zawsze mnie bawi, naprawdę. Jest on tak niedopracowany, jak jeszcze nic, co oglądałam. Mi, jako blogerce, zdarzały się błędy w fabule. Ale były chyba niezauważalne, bo ktoś kiedyś zwrócił uwagę tylko na jeden. Ale błagam, ktoś pisząc scenariusz do serialu powinien zastanowić się, co pisze.
O nie, w pokrewieństwo Diego i Gregorio nie mogę wątpić Może chodziło o to, że ma 30 pare lat? Nie no, to się wszystko nie klei. Nie zwracałam na to uwagi, bo to mój ulubiony wątek serialowy. Potłukłaś mi tym serce na kawałki <\3
Mama Angie... Błagam, nie :'D Może nie żyje?
+8 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Pala Czekaj Użytkownik 1,779 punktów 2
To też nie chodzi o to, że Diego i Gregorio nie są spokrewnieni. Bardziej miałam na celu pokazania błędu scenarzystów, którzy zgubili mózg pisząc haha!
Sudovia Użytkownik 647 punktów
Bardzo oryginalny pomysł na post *-*.
Jedyne z tych wszystkich zauważyłam to właśnie rodzinę Ludmiły. Zastanawiałam się czy nie napisać o tym posta, ale stwierdziłam, że tylko o jednym błędzie nie opłaca się pisać ;p.
W sumie nie podobało mi się, że postacie takie jak np. Braco nagle znikały bez żadnego wyjaśnienia. Co do reszty błędów jakoś nie są bardzo widoczne w Violettcie :p
+7 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Queen Stoessel Fan 42,345 punktów 2 8
WOW ! Sama nie wiedziałam że w serialu jest tyle błędów Super post !
+4 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Deonika30 Fan 178,482 punktów 2 8
Okej, o ojcu Ludmiły, babci Violetty czy Antonio nie wiedziałam bo oglądałam tylko 1 sezon i kawałek 2. Pamiętam, że się tak tym zachwycałam zresztą oglądałam z mamą, która pozostaje fanką meksykańskich/argentyńskich telenoweli.
Najbardziej zniechęciła mnie chyba fabuła 2 sezonu bo wydawała mi się już taka naciągana, ale te mniejsze błędy też wkurzały. Jak np.zniknął Braco i nie było Tomaso, a to były jedne z moich ulubionych postaci chociaż na Diego, Marco i tego co gra go Rugerro narzekać nie mogę bo mega przyatojni haha
Luca mógł sb wyjechać do Włoch, ale ten bar bez niego to już nie to samo.
Zresztą czy tylko mnie tak bardzo śmieszył wątek z Jade, Matem(chodzi o jej brata xd) i tym takim duchem. Kto w normalnym życiu by w to uwierzył?!
Potem zdażyło mi się zobaczyć pojedyńcze fragmenty z odcinków gdy skakałam po kanałach i np.to jak Violetta była Roxy?Haha no błagam kto się nabiera na takie amatorskie przebrania?
+4 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
dadamek8 Użytkownik 35 punktów
Mi trudno było się pogodzić z tym, że nie będzie w drugim sezonie postaci z pierwszego sezonu, a na dodatek bez żadnego uzasadnienia, po prostu każdy o nich zapomniał. Jedyną osobą, która uzasadniła swój wyjazd był Tomas, o którym mowa była raz w drugim sezonie w momencie, gdy Federico pytał się Violetty co z Tomasem oraz w trzecim, gdy Leon mówił do Violetty, że wie jak się czuła, gdy nie mogła wybrać pomiędzy nim a Tomasem. A reszta po prostu znikła i co z tym klubem Resto Band? Francesca nie powinna go przejąć po bracie? Na dodatek nigdy później o nim nie wspominała.
+4 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Domcia <3 Użytkownik 4,736 punktów
Masz rację. Tak nagle Resto Band zniknął? I nikt go nie przejął po Luce? Dziwne.. Ja uważam, że Fran chociaż z raz powinna w serialu o nim wspomnieć lub wyjaśnić, dlaczego teraz już go nie ma..
BlackFallenAngel Użytkownik 9,118 punktów 27
Hehe...  nooo ciekawe.
+3 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Asia123V Użytkownik 242 punktów 1 1
Więcej takich postów, błagam! ♡
+3 głosów
Jest OK
Kwi 23, 2016
Wiktoria Rymań Użytkownik 1,378 punktów
super post! Ważne info... krótko,zwięźle i na temat. POSTARAŁAŚ SIĘ TO WIDAĆ! brawo!
+3 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Kinia<3 Fan 256,833 punktów
Czekałam na taki post! Zauważyłam tylko błędy z ojcem Lu.
+3 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Sumienie Fan 638,094 punktów 2 6 18
Nie skapłam się z tym tatą ludmiły!
+2 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Dominguezowa Użytkownik 5,605 punktów 1 4
Bardzo dobre spostrzeżenia. Dosyć ciekawa jest też postać Antonio, bo zagłębiając się właściwie ciężko stwierdzić kim był. Tak samo z Angeliką, Marią i Angie. Dosyć skomplikowane, gdyby zagłębić się w to wszystko. Ostatnio próbowaliśmy dojść do wieku Angie. xD
+2 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Pala Czekaj Użytkownik 1,779 punktów 2
Obstawiam około trzydziestki choć nie jestem pewna haha
Pjonerhead Użytkownik 13,198 punktów 1 9
Wow, świetny post! Żadnego z tych błędów wcześniej nie wyłapałam. Pewnie poświęciłaś na tego posta dużo czasu <3
+2 głosów
Jest OK
Kwi 24, 2016
Evelynn951 Użytkownik 7,003 punktów 3
Szczerze mówiąc jak oglądałam "Violette" nałogowo to nie zauważyłam żadnego błedu xdd Dzięki, że o nich piszesz ))
+1 głos
Jest OK
Kwi 24, 2016
fearlessgirl Użytkownik 1,849 punktów 2
Zgadzam się z tobą. Mnie również zastanawiały te błędy, w końcu ktoś o nich wspomniał. Bardzo zastanawiałam się dlaczego wyjaśnili tylko odejście Luki, skoro odeszła znaczna część obsady...
+1 głos
Jest OK
Kwi 24, 2016
Pala Czekaj Użytkownik 1,779 punktów 2
Odejście Luki nawet nie było wyjaśnione. To tylko najbardziej prawdopodobna opcja.
TheJack Użytkownik 769 punktów 1 2
Szczerze mówiąc nie wiedziałam o tych błędach
+1 głos
Jest OK
Kwi 25, 2016
Monika Lipińska Użytkownik 497 punktów 1 3
Prawda, że serial jest nie do końca dopracowany, jednak ani mi się śni, żeby pomyśleć, że Antonio się zabił. Przecież to była jedna z najbardziej tryskających energią postaci w serialu Nawet ze względu na te długi, kochał swoją pracę Co do peruk przez kogoś wspomnianych mnie bawiła ta nadzwyczajna inteligencja zarówno Violetty jak i Leona xD
A co do babci Vilu wydaje mi się że gdzieś wyjechała. To by wszystko wyjaśniało.
Świetny post!
+1 głos
Jest OK
Kwi 25, 2016
agaatkaa95 Użytkownik 248 punktów
Barzo Ciekawy post . fakt faktem nie było  nic ni o Angelice ale jak to Tini powiedziała ,, tajemnice Violetty pozostana tajemnicami ''
+1 głos
Jest OK
Kwi 26, 2016
Ola 2002 Użytkownik 5,372 punktów 6
Świetny post, ale nie zapominajmy, że to serial, a telewizja kłamie :') :')
+1 głos
Jest OK
Maj 2, 2016
Domcia <3 Użytkownik 4,736 punktów
Wow, super post! Jedyne co cały czas mnie zastanawia, to powód, dla którego Braco i Napo odeszli z serialu.. Zauważyłam też ten błąd z Angelicą. Ciekawe.. Żeby nie przyjść na ślub własnej córki xD
0 głosów
Jest OK
Maj 3, 2016
Domcia <3 Użytkownik 4,736 punktów
A co do śmierci Antonio, to czy nie było w serialu powiedziane, że samolot, którym leciał się rozbił? Możliwe, że coś przekręciłam,lub niedokładnie obejrzałam tn odcinek xD
0 głosów
Jest OK
Maj 3, 2016
Dynalol Użytkownik 1,331 punktów 21
Fajnie zobaczyć błędy tego serialu.
0 głosów
Jest OK
Maj 3, 2016
Majka V Użytkownik 408 punktów
Najbardziej intryguje mnie sprawa z ojcem Ludmiły. Dziwne, nie?
0 głosów
Jest OK
Maj 8, 2016
Zuzia Placek Użytkownik 1,668 punktów 1
Świetny post! Błąd odnoszący się do Angelici, babci Violetty, zauważyłam i zdziwiłam się, że nie było o niej mowy, choć wzmianki przynajmniej w ostatnim odcinku, w którym przecież odbył się ślub jej córki, więc... dziwne, że się nie pojawiła. Oby więcej takich postów! Musiałaś się wiele natrudzić, aby on powstał, ale było warto!
0 głosów
Jest OK
Lip 22, 2017
PatrycjaKania Użytkownik 14,143 punktów 3
fajny post!
0 głosów
Jest OK
Lip 22, 2017

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
198 osób na stronie
4 Użytkowników oraz 194 Gości
Użytkownicy aktualnie na stronie
Dziś posty czytano : 10227 razy

Fandomy, które mnie interesują

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 6

Kontakt Post