+1 głos
(postid: 293338) 
ZALOGUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO TEGO FANDOMU!

Jestem Directioner już ponad 7 lat. Przez ten czas nauczyli mnie moi idole na prawdę dużo! Chcesz się dowiedzieć jakich rzeczy? Przeczytaj do końca, a dowiesz się wszystkiego :D

1. Harry Styles nauczył mnie by się nigdy nie poddawać, zawsze walczyć o swoje, bronić siebie i swoich przyjaciół.

Nie umiałam walczyć o siebie, swoje marzenia i wszystko, co możliwe. Poddawałam się na starcie, wmawiałam sobie, że nic mi się nie uda, więc porzucałam swoje cele. Nie umiałam bronić siebie, czy idoli. Dzięki niemu się tego nauczyłam. Zwykłe zaczepki o idoli, czy ich muzykę ignorowałam, bo wiedziałam, że zazdroszczą im tego, ile osiągnęli. Harry osiągnął bardzo dużo, ja także, bo osiągnęłam pewność siebie i walkę o nie poddawanie się, gdy jest warto biegnąć do marzeń. Samo to, że jest, dzieli się swoimi mądrymi myślami pomaga. Nauczył mnie samej siebie.

2. Louis Tomlinson pokazał mi, jak cieszyć się życiem, że radość to największy skarb człowieka.

Chyba każdy fan wie, że Louisowi zawsze brakowało pewności siebie. On brał i nadal bierze z życia tak dużo, jak jest to tylko możliwe. Wielu wśród nas - fanów - mówiło, że Louis ma depresję, czy jakieś stadium depresyjne. Pokazuje rzadko pełnię szczęścia, lecz widać ile prawdziwego i szczerego zadowolenia daje mu muzyka, rodzinne miasto i rodzina. Nie pomijam oczywiście Liama, Harryego oraz Nialla, bo to w końcu bracia. Nauczył mnie czerpania szczęścia z najdrobniejszych szczegółów, małych drobnostek. Dzięki niemu doceniam to, co mam; to, co dostaję od rodziny, przyjaciół, znajomych. Nauczył mnie po prostu się uśmiechać.

3. Niall Horan nauczył mnie aby zawsze korzystać z fast foodów i nie martwić się wagą.

Odwieczny mój problem - waga. Zawsze mówiłam sobie, że jestem gruba, ale Niall - mój idol, który potrafi podnieść na duchu każdego - nauczył mnie, jak tym problemem się nie przejmować. Dzięki niemu potrafiłam stanąć przed lustrem, spojrzeć na siebie i powiedzieć, że jestem piękna, co przychodziło mi z trudem z początku. Codziennie jadłam to, co chciałam i nie przejmowałam się opinią innych. Niall sprawił, że potrafię powiedzieć samej sobie z uśmiechem na twarzy, że jestem śliczna i że skoro ktoś tego nie widzi, to jest ślepy. Niall nauczył mnie mieć głęboko w poważaniu zdanie innych na temat mojej wagi.

4. Liam Payne pokazał mi innych ludzi, którzy zawsze mnie wspierają i pomagają w najtrudniejszych momentach.

Dopóki nie poznałam ludzi z fandomu, nie miałam nikogo, kto mógłby mnie wspierać, pomagać, pocieszać, ale ja też mogła bym się tym samym odwdzięczać. Pokazał mi jacy ludzie potrafią być. Pokazał, że życie nie jest tylko czarne, czy tylko białe. Pokazał kolory, których nie widziałam nigdy. Sprawił, iż potrafiłam zaufać komuś, poznać kogoś na tyle, by powierzyć komuś swoje sekrety. Dzięki całej piątce mam swoich ukochanych przyjaciół, których poznałam przez internet przez właśnie fandom - Directioners. Nauczył mnie wiary w ludzi i darowania ich miłością.

5. Zayn Malik nauczył mnie abym nie martwiła się opinią innych i zawsze o sobie myśleć.

Moja samoocena sięgała poziomu podłogi, nie umiałam ocenić się w pozytywny sposób - on mi pokazał, jak to zrobić. W jednym z wywiadów powiedział, że jeśli nie umiesz nic dobrego o sobie powiedzieć, postaw przed sobą lustro i znajdź w sobie coś, co ci się podoba, np. oczy i mówiąc sobie prosto w oczy, że są one piękne i nikt nie ma takich, jak my. Podwyższał ją nie wiedząc o tym, ale jestem pewna, że powiedziałabym mu wprost, gdybym mogła, że nauczył mnie patrzeć na siebie, jak na dzieło sztuki. Nigdy o sobie nie myślałam, dzięki niemu zaczęłam. Nauczył mnie, że jeśli ktoś nas obgaduje, to zazdrości nam czegoś, czego ten ktoś nie ma, a mamy to my.

Rodzice uczą nas jak chodzić, a idole by nie upaść!

Niektórzy mówią, że idole nie są potrzebni. To nie prawda. Idole są kimś, kogo warto mieć, bo sprawiają nam uśmiechy na twarzach samym byciem. Widzimy w nich wzór do naśladowania, bronimy ich, gdy zrobią coś złego, bo widzimy ile dobrego zrobił dla innych, nienawidzimy głupich pytań paparazzi, zaczepek i głupich zachowań psychicznych fanek, które są w stanie zrobić wszystko - dosłownie wszystko - by spotkać idola. Jeszcze ich nie spotkałam, lecz jednego z nich już niebawem spotkam. 

Upadałam wiele razy, ale też tyle razy się podnosiłam, bo pokazywali mi, jak stanąć na nogi, pokazać środkowego palca innym, którzy we mnie nie wierzyli, głowę podnieść do góry, piersi wypiąć do przody, tyłek do tyłu i iść nie zważając na innych oraz ich głupie gadanie. Dzięki nim nauczyłam się dążyć do celu, spełniać marzenia, mówić samej sobie, że jestem piękna, dostrzegać piękno w innych oraz pomagać tym, którzy na to zasługują <3




Dziękuję za przeczytanie do końca, mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu i podzielicie się własnymi przeżyciami z idolami :D


OCENA JAKOŚCI

Uważasz, że ocena jest nieuczciwa? Zgłoś to przyciskiem "zgłoś" na dole, a administracja portalu sprawdzi tą ocenę!
JAK MOGĘ ZAROBIĆ PUNKTY DLA FANDOMU Z TEGO POSTA / CO MOGĘ TERAZ ZROBIĆ?
Jaka jest Twoja reakcja?
0
OK
2
Super
0
Śmiech
0
Zdziwienie
0
Złość
0
Smutek
PUNKTACJA Z TEGO POSTA NIE JEST WLICZANA DO AKTUALNYCH AKCJI KONKURSOWYCH PORTALU ALE
Wciąż możesz go komentować, oceniać i brać udział w jego wyzwaniach, a być może zdecydujemy się go podbić i tym samym zaliczyć z niego punkty do aktualnych akcji serwisu - im większa w nim aktywność, tym większa szansa byśmy podjęli taką decyzję :)

Redaktor tego posta zarobił dotychczas 658 punktów za:

Jakość:20Popularność:531
Wsparcie:0Ocena i wartość ocen:1
Wyróżnienia/kary:0Komentarze i reakcje:102
W trwającej akcji redaktor dla tego fandomu uzyskał skuteczność % ( polecanych dyskusji z napisanych w tym fandomie)
O CO CHODZI Z PUNKTAMI DLA REDAKTORÓW? ZA CO SIĘ JE ZARABIA?

Zaloguj się, aby zarabiać punkty z aktywności w postach !

One Direction
_xcarox_ Użytkownik 19,342 pkt
531 czytelników Sie 8, 2017

Twój komentarz lub propozycja wyzwania do posta

Możesz wkleić bezpośredni link do grafiki / video aby umieścić ją w treści komentarza
Podpisz się (nick, imię etc.)
Prywatność: Twój adres email zostanie tylko wykorzystany do przesłania powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:

Aby zapobiec tej weryfikacji w przyszłości i zbierać punkty w serwisie, proszę zaloguj się lub zarejestruj.

7 Komentarzy

karolcia90 Użytkownik 10 pkt
A.   
Mnie niczego
+1 głos
Sie 8, 2017
Wiktoria28 Użytkownik 344 pkt
Mnie niczego XDD
+1 głos
Sie 8, 2017
m.vrty Użytkownik 629 pkt
fajny post :)
+1 głos
Sie 8, 2017
_xcarox_ Użytkownik 19,342 pkt
dziękuję! <3
alutka.x Użytkownik 21,254 pkt
Piękny post, od razu widać, że pisany od serca. Czytając fragment o Niallu uśmiechałam się cały czas, a ja przeczytałam nagłówek, to było takie "Oj, Najal, mogłam się tego po tobie spodziewać" haha. Dodatkowo cytat "rodzice uczą nas jak chodzić, a idole by nie upaść" bardzo mi się podoba, aż sobie go gdzieś zapiszę.
+1 głos
Sie 8, 2017
_xcarox_ Użytkownik 19,342 pkt
Dziękuję <3
Milena z Setki Użytkownik 295,603 pkt
Świetny post, na prawde! choć raczej nie czytam o 1D bo boli mnie serduszko :D
+1 głos
Sie 8, 2017
Malvin Użytkownik 315 pkt
Fajny pomysł na post :)
+1 głos
Sie 8, 2017
Moonchild Użytkownik 35,045 pkt
cudowny post, również jestem Directioner od ponad 7 lat i mogłabym z reka na sercu powiedziec, że bez nich początki mojego dorastania byłyby okropnie trudne, mnie wszyscy jako zespół nauczyli jednego..By się nigdy nie poddawac i walczyc o swoje marzenia. Najbardziej jestem dumna z Liama, kiedy nie dostał sie pierwszy raz do X Factor i z głową w górze wrócił z duzo lepszym głosem i niespodzianką dla wszystkich którzy w niego zwątpili. Upadł, wstał i wygrał :')
+1 głos
Sie 10, 2017
_xcarox_ Użytkownik 19,342 pkt
Aż mi się łezka zakręciła w oku, jak to przeczytałam, jeju mega kochane <3

Twój wynik:

Jeszcze w nic nie grałeś. Nie odnotowano żadnej aktywności w grze.
206 osób na stronie
0 Użytkowników oraz 206 Gości
Dziś posty czytano : 11468 razy

Fandomy, do których należę

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, do których należysz i dołączać do nowych!

Fandomy, które obserwuję

Zaloguj się, aby zobaczyć fandomy, które Cię interesują i obserwować nowe!

Zainteresowani tym postem

Liczba osób: 1

Największe fandomy

  1. Riverdale
    189 osób
  2. The 100
    138 osób
  3. Ananasy Sylwii
    134 osób
  4. Bambinos
    125 osób
  5. Bartek Lovers
    121 osób
  6. Supiwerki
    73 osób
  7. Arturonators
    71 osób
  8. Potterheads
    67 osób
  9. Shawn Mendes Army
    60 osób
  10. SikorskiSquad
    39 osób
  11. Domisiaki
    35 osób
  12. Once Upon A Time
    29 osób
  13. Pretty Little Liars
    25 osób
  14. Donaty Agaty
    25 osób
  15. Pamiętniki Wampirów
    20 osób
  16. Remonators
    16 osób
  17. GRY
    14 osób
  18. Misiaki Sysi
    12 osób
  19. Famous In Love
    11 osób
  20. Kluseczki Olgi
    10 osób
  21. Zosiaki
    6 osób
  22. Temorki
    5 osób
  23. FANDOMS YOUTUBE
    5 osób
  24. Sonbird Team
    5 osób
  25. Life Is Strange
    4 osób
  26. Dua Lipa
    4 osób
  27. The Good Place
    3 osób
  28. PC
    2 osób
  29. Nintendo
    2 osób
  30. Young Stars Festival
    1 osób
Kontakt Post